اخبار کوتاه استان/۵۳۸ آسیب دیده از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی بهره مند شدند

۹۹ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری سربیشه انجام شد
رئیس میراث فرهنگی سربیشه گفت: ۹۹ هزار و ۱۰۰ بازدید تا ۱۵ فروردین ماه از جاذبه‌های گردشگری سربیشه انجام شده است.
به گزارش مهر، هاشم اتفاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان فروش صنایع دستی و سوغات شهرستان سربیشه تا ۱۵ فروردین ماه مبلغ ۱۵ میلیون تومان بوده است. رئیس میراث فرهنگی شهرستان سربیشه بیان کرد: همچنین در این مدت تعداد ۹۹ هزار و ۱۰۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان زیبای سربیشه بازدید کردند.
«به وقت شام» پرفروش‌ترین فیلم نوروزی در خراسان‌جنوبی
معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: پرفروش‌ترین فیلم نوروزی در خراسان جنوبی«به وقت شام» بوده است.سید علی زمزم در گفت‌وگو با مهر، اظهارکرد: بر اساس میزان فروش و تعداد تماشاگر می‌توان گفت «فیلم به وقت شام» بیشترین استقبال را در بین مردم فرهنگ دوست خراسان‌جنوبی در ایام نوروز داشته است.معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این فیلم سه هزار و ۹۵۰ تماشاگر داشته است، بیان کرد: بعد از آن نیز فیلم «لاتاری» با دو هزار و ۳۳۵ تماشاگر بیشترین مخاطب را در خراسان‌جنوبی در ایام نوروز داشته است.
زمزم ادامه داد: «مصادره »نیز دو هزار و ۳۳۴ تماشاگر، «فیلشاه» ۶۸۶ تماشاگر داشته و ۷۸۵ نفر نیز در ایام نوروز به تماشای فیلم «لونه زنبور» رفتند.
طی اجرای طرح نوروزی امداد و نجات؛
۵۳۸ آسیب دیده از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی
بهره مند شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۵۳۸ آسیب دیده در راستای اجرای طرح نوروزی امداد و نجات از خدمات هلال احمر استان بهره مند شدند. جواد خامسان در گفت و گو با مهر بیان کرد: طرح نوروزی امداد و نجات از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه جاری نیز در استان ادامه داشت. وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، ۵۳۸ آسیب دیده از خدمات هلال احمر بهره مند شدند، افزود: همچنین در این طرح به ۱۴۱ مورد حادثه امداد رسانی شد. خامسان ادامه داد: خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان شامل ۷۱ نفر انتقال به مرکز درمانی، ۲۹نفر درمان سرپایی و ۱۰۴ نفر اسکان اضطراری بوده و همچنین برای ۱۵ مورد حادثه، عملیات رهاسازی انجام شده است.
۱۵۰ دختر معتکف اولی بیرجندی تجلیل شدند
۱۵۰ دختر معتکف اولی بیرجندی طی مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تجلیل شدند. به گزارش مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در مراسم تجلیل از دختران نوجوانی که برای اولین بار در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند، اظهار کرد: بی‌شک خداوند اعتکاف و عبادت دختران نوجوان را به واسطه دل‌های پاکشان می‌پذیرد. وی بیان کرد: انسان در برابر خداوند، خویشتن و خلق خدا مسئول است و فرد مؤمن به وظایف خود در این سه عرصه توجه دارد. حجت الاسلام احمد رضایی با اشاره به اینکه خداشناسی یکی از وظایف مهم انسان‌های مؤمن است، ادامه داد: در زمینه مسئولیت در برابر خداوند نخست باید خالق خود را شناخته و در گام بعدی طاعت و بندگی را به درستی به جا آوریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*