اخبار ورزشی کوتاه استان/ افتتاح اولین زمین مینی گلف در دبستان بیرجند

مسابقات شنای استان برگزار شد
مسابقات شنا طرح توسعه و نشاط اجتماعی استان خراسان جنوبی به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیئت شنای استان با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات ۷۰ نفر از بانوان و ۸۵ نفر از آقایان شرکت کردند. اکبری افزود: این شرکت کننده ها از شهرستان های بیرجند، فردوس، طبس، قاین، سرایان و درمیان بودند.
وی تصریح کرد: مسابقات شنای استانی در بخش آقایان رده های سنى ۷ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ سال بود که در ماده های ۵۰ متر کرال سینه، ماده ۵۰ متر کرال پشت، ۵۰ و ۱۰۰متر قورباغه بود و ماده ۵۰ متر پروانه بود. به گفتۀ وی نفرات اول تا سوم هر ماده  معرفی شدند و در نتایج کلی و نهایی مسابقات بیرجند با امتیاز۵۴۳، فردوس با ۴۱۷ و طبس با امتیاز ۲۶۹ بر سکوی اول تا سوم رقابت ها قرار گرفتند. اکبری عنوان کرد: در بخش بانوان هم ماده های ورزشی شنا به همان ترتیب آقایان بود و در نتایج کلی و نهایی مسابقات دختران هم بیرجند با امتیاز ۴۸۰، طبس با امتیاز ۳۴۴ و فردوس با امتیاز ۳۴۲ رتبه های اول تا سوم را آوردند.

دارتر جوان استان در مسابقات کشوری مغلوب شد
ابوالفضل علیزاده دارتر جوان استان پس از صعود به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات کشوری در مقابل رضا اکبری مغلوب شد. این دارتر جوان استان برای اولین مرتبه به نمایندگی از استان در مسابقات دارت کشوری ایران زمین که با حضور ۶۴ دارتر از سراسر کشور آغاز شده بود حضور یافت.

مسابقات دارت ویژه بانوان برگزار شد
با همت شورای شهر درح، هیئت روستایی استان و کمیته دارت استان خراسان جنوبی مسابقات دارت ویژه بانوان برگزار شد. در این مسابقات ۲۰ خانواده شرکت کردند و در پایان خانواده های کبری محمودی، عاطفه غفرانی، ام البنین غفرانی و زهرا غفرانی به عنوان برترین ها معرفی شدند.

مربیان برتر کاراته فردوس تجلیل شدند
طی جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته شهرستان فردوس از مربیان فعال هیئت کاراته این شهرستان تجلیل شد. محمدعلی اساسه، مجید یزدان پناه، ناصر نجفیان و سمیرا پزنده به عنوان مربیان فعال هیئت کاراته این شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

دعوت داور کشتی استان به مسابقات کشوری
داور بین الملل استان کاظم عقیقی جهت قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شد. فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای کاظم عقیقی را جهت قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی که به میزبانی تهران در سالن شهدای هفتم تیر از۲۹تا۳۱فروردین ماه جاری برگزار می شود، دعوت کرد.

افتتاح اولین زمین مینی گلف در دبستان بیرجند
اولین زمین مینی گلف در مدارس منتخب بیرجند افتتاح می شود. رئیس هیئت گلف استان با اعلام این خبر گفت: اولین زمین مینی گلف در دبستان پسرانه شاهد «شهید رحیمی» بیرجند افتتاح می شود. بهدانی افزود: در ادامه اجرای طرح مینی گلف در مدارس و با هدف همگانی کردن ورزش مینی گلف و توسعه این رشته ورزشی در میان اقشار مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان سعی بر آن است که این امکان در مدارس منتخب استان فراهم شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*