اخبار حوادث

تیراندازی در مرز افغانستان و پاکستان منجر به کشته شدن ۲ تن و زخمی شدن ۵ نفر دیگر شد.

درگیری مرزی افغانستان و پاکستان ۷ کشته و زخمی برجای گذاشتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری نیروهای مرزی افغانستان و پاکستان در منطقه مرزی «کرم ایجنسی» منجر به کشته شدن ۲ نظامی پاکستانی و زخمی شدن ۵ نفر دیگر شد.

به گفته رسانه های پاکستان این تیراندازی از جانب طرف افغانستانی آغاز شده و نیروهای پاکستانی به دلیل واقع شدن این منطقه در کنار مناطق مسکونی و برای مصون بودن جان مردم این منطقه از تبادل آتش در این مرز خودداری کرده اند.

با این حال، مقامات محلی ولایت خوست افغانستان نیز اعلام کرده اند که این درگیری پس از آن اغاز شد که نیروهای پاکستانی می خواستند یک پاسگاه مرزی افغانستان را تصرف کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر: ۷۹۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ – ۱۴:۰۵ ۱۵ April 2018

تبهکاری که دست به سرقت مسلحانه یک موتورسیکلت در محور مهرستان – ایرانشهر زده بود ، دستگیر شد .

به گزارش ایران آنلاین اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی مهرستان امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت در محور مهرستان به ایرانشهر رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت سارق را در محور مهرستان– ایرندگان مشاهده و وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۴ عدد گوشی تلفن همراه از مخفیگاه این سارق، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.فرمانده انتظامی مهرستان در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

 

 

 

مردی در دل بیایان پس از پیدا کردن یک مارمولک خاردم و شکافتن شکم آن با صحنه عجیبی مواجه شد.

شانس عجیبی که نصیب مرد بیایان‌گرد شد!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند سعودی هنگامی که در دل بیابان یک “مارمولک خاردم “که اعراب به آن “الضب“می گویند را یافت شروع به دریدن شکمش کرد تا آن را برای خوردن آماده کند.

اما پس از شکافتن شکم این موجود زیر آفتاب سوزان، متوجه شد درون امعاء و احشاء آن چیزهایی به چشم می خورد که وجودشان در  بدن جانور عجیب به نظر می رسد.

مرد سعودی ۵۰ فلس کویت درون شکم مارمولک خاردم یافته بود

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*