آخرین خبر :

در پی بارش باران ۳۸ نفر در خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

۴کشته و مصدوم  در واژگونی پراید
در محور قاین به خواف
رئیس پلیس راه استان گفت: براثر واژگونی سواری پراید در کیلومتر ۸۵ محور قاین به خواف، خانم ۵۲ ساله در دم جان باخت و سه نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند. سرهنگ رضائی افزود: مصدومان حادثه به بیمارستان شهدای قاین منتقل شدند. وی علت حادثه را بی احتیاطی راننده در عدم توجه به جلو عنوان کرد و از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

۷ تصادف در روز بارانی خراسان جنوبی روی داد
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بر اثر وقوع هفت حادثه رانندگی در استان یک نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند. سرهنگ حسین رضایی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر این تصادفات در محورهای روستایی استان رخ داد. وی بیان کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه ۴۰۵ در کیلومتر ۴۶ محور قاین – بیرجند یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند که تخطی از سرعت مطمئنه علت حادثه بوده است. رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: راه های شهرستان های درمیان، سربیشه، بیرجند، قاین، طبس، زیرکوه و فردوس به دلیل بارش باران لغزنده است و رانندگان در این مسیرها با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.وی اظهار کرد: تردد در جاده های استان روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

در پی بارش باران ۳۸ نفر در خراسان جنوبی
امدادرسانی شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: ۳۸ نفر که در مناطق کوهپایه ای این استان حضور داشتند در پی بارش رگباری باران و جاری شدن روان آب توسط نیروهای امدادی به نقاط امن منتقل شدند.
سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر این افراد در چند شهرستان استان دیروز برای تفریح در نقاط کوهپایه ای و خوش آب و هوا حضور یافته بودند که تیم های عملیاتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب به آنان امدادرسانی کردند.
وی گفت: همان گونه که در اطلاعیه های هواشناسی و سازمان مدیریت بحران در روزهای اخیر اعلام شد سامانه بارشی از روز پنجشنبه در استان خراسان جنوبی فعال شد و تاکنون بیشترین بارش باران در شهرستان های طبس، بیرجند، سربیشه، درمیان و خوسف بوده است.
وی بیان کرد: میزان بارندگی در برخی نقاط کوهستانی استان به حدود ۲۰ میلیمتر رسیده و ماهیت بارش ها نیز رگباری همراه با احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیرهاست. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: بارش شدید باران در زمان کم باعث آب شستگی تعدادی از راه های روستایی و عشایری و عبور آب از معابر اصلی استان شد که بلافاصله با تلاش نیروهای راهداری و سایر عوامل مسیرها بازگشایی شده است.
وی گفت: ۷۱ تیم عملیاتی و امدادی از دستگاه های مختلف به دستور استاندار خراسان جنوبی تا روز سه شنبه هفته جاری که سامانه بارشی فعال خواهد بود، در استان آماده باش هستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*