پهلوانان گوش شکسته تجلیل شدند ایول قهرمان

شبی خاطره انگیز شد؛ پنج شنبه شبی که پهلوانان گوش شکسته ، قهرمانانی که بوسه بر تشک کشتی می زنند ، یا علی می گویند برای رقابتی جوانمردانه ، گرد هم آمده بودند تا دیداری تازه کنند و به پاس تلاش هایشان خسته نباشیدی بشنوند.
اولین جشنواره معرفی و تجلیل از برترین های کشتی استان پنجشنبه شب با حضور نماینده فدراسیون کشتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و توکلیان قهرمان جهانی و المپیک کشتی برگزار شد.مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با بیان اینکه وظیفه اداره کل حمایتگری است، گفت: تمام تلاش ما در راستای حمایت و کمک از ورزشکاران می باشد اما شاه کلید موفقیت ها با تلاش، پشتکار و همدلی است. «افضل پور» خاطر نشان کرد: امسال به نسبت سال گذشته با توجه به ارزیابی هایی که انجام شده سال بهتری بوده است. وی تصریح کرد: موفقیت های بیشتر نیاز به زمان و حمایت های مالی دارد که باید از حوزه های مختلف تأمین شود چرا که اگر سرمایه گذار باشد نتایج بهتری به دست می آید. او با اشاره به اینکه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم، عنوان کرد: رسانه ها می توانند در این زمینه کمک شایان توجهی داشته باشند تا مردم، نهادها و ارگان هایی که می توانند کمک کنند را پای کار بیاورند. به گفتۀ وی حمایت ها باید ادامه دار باشد تا ورزشکار بتوانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند چون در استان پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی داریم که نیاز به کمک دارند. «افضل پور» به خانواده ها هم توصیه کرد که فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند و حمایت های خود را افزایش داده تا شاهد افزایش این موفقیت ها باشیم.
اشاره به روزهای پرالتهاب کشتی
مسئول امور استان های فدراسیون کشتی نیز در این جلسه با اشاره به روزهای پرالتهاب کشتی بیان کرد: با وجود اینکه رئیس فدراسیون کشتی استعفا داده ولی تأکید کرده است که تا وضع روشن نشده کارهای مربوط به کشتی مانند روال قبل ادامه داشته باشد. «نورمحمدی» افزود: به همین دلیل است که ما در اینجا حاضر شدیم و مجمع سالانه را نیز برگزار کردیم تا کارها عقب نیفتد و نشان همدلی خود را به همگان نشان دهیم.
گفتنی است در پایان جلسه از فعالان کشتی، برترین کشتی گیران و پیشکسوتان این رشته تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*