پایان مسابقات فوتسال جام فجر با پیروزی پیشگامان

تیم پیشگامان در مسابقات فوتسال جام فجر مقام اول را از آن خود کرد.رئیس هیئت فوتبال استان با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات با شرکت ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی طی ۵ هفته برگزار شد. «قهوه چی» افزود: در فینال این مسابقات تیم پیشگامان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ بر حریف خود تیم مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول ا…(ص) غلبه و عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تیم محمد رسول ا…(ص) به مقام دوم رسید. وی خاطر نشان کرد که برای مقام سوم نیز دو تیم مرکز آموزش ۰۴ و آسانسور آرمان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ۰۴ با نتیجه ۴ بر ۱ از سد حریف خود گذشت و مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد. به گفتۀ وی کاپ اخلاق این رقابت ها نیز به تیم شهید ناصری اهدا و آرش محمودی به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.
بیرجند میزبان مسابقات فوتبال نونهالان کشور
فدراسیون فوتبال مجوز میزبانی مرحله نخست مسابقات گروه ۹ مناطق باشگاه‌های نونهال کشور از ۱۳ تا ۱۹ اسفند را برای خراسان‌جنوبی صادر کرد.
به گزارش فارس، فدراسیون فوتبال مجوز میزبانی و برگزاری مسابقات رده سنی نونهالان باشگاه‌های گروه ۹ مناطق کشور را برای خراسان‌جنوبی صادر کرد. مرحله نخست این ماراتن منطقه‌ای از ۱۳ تا ۱۹ اسفندماه جاری به میزبانی تیم فوتبال شاهین بیرجند برگزار می‌شود. در مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان گروه ۹ فوتبال باشگاه‌های مناطق کشور تیم‌های مدرسه‌عالی حرفه‌ای مشهد، شهرداری بندرعباس، شهرداری کنارک، پدیده مشهد و شاهین بیرجند مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. استان‌های خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و هرمزگان در مسابقات فوتبال باشگاه‌های گروه ۹ مناطق کشور قرار دارند.
آخرین مرحله انتخابی برترین دارت باز
آخرین مرحله گزینش برترین دارت باز خانم شهرستان بیرجند با حضور ۳۴دارتر در محل خانه دارت دکتر گنجی شهرستان بیرجند واقع در مجموعه ولایت آغاز شد که در این مسابقات ورزشکاران در ابتدا در جداول گروهی و سپس حذفی به رقابت خواهند پرداخت.
شرکت داوران جودوی استان
در مسابقات بین المللی
مسعود قلی زاده و وحید خرمشاد داوران جودوی استان در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی کشور حضور خواهند داشت. گفتنی است این مسابقات به میزبانی سیستان و بلوچستان می باشد و از ۱۱ اسفند به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*