نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی عنوان کرد: خدمت رسانی به نیازمندان جامعه، مسئولیتی حساس و با ارزش است

کمیته امداد میراث گران‌بهای امام راحل است و اکنون شما امدادگران با خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه ، مسئولیتی حساس و باارزش دارید.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با کارکنان کمیته امداد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در ابتدای این مراسم گفت:هدف همه اولیای الهی برقراری عدالت بوده و در نظام اسلامی بر همه ما واجب است در همه امور عدالت را سرلوحه زندگی خود قرارداده و به آن عمل کنیم.
وی خطاب به کارکنان کمیته امداد افزود:کمیته امداد میراث گران‌بهای امام راحل است و اکنون شما امدادگران با خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه ، مسئولیتی حساس و باارزش دارید.
وی با بیان اینکه در جامعه و نظام اسلامی، همه امور باید بر پایه و اساس عدالت باشد و اگر عدالت به‌درستی در جامعه اجرا شود، دیگر شاهد فقر و محرومیت نخواهیم بود، افزود: همه بخش‌ها، ادارات و سازمان‌ها باید در جهت رفع فقر و محرومیت از جامعه تلاش کنند.
وی نسخه شفابخش رفع مشکلات انسانها را پیروی از دستورات خداوند متعال و اولیای الهی عنوان کرد و افزود: کمیته امداد از جمله نهادهایی است که امام راحل با تأسی از اولیای الهی در جهت خدمت‌رسانی به قشر محروم و مستضعف تأسیس کرد و تاکنون اقدامات و فعالیت‌های قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: تمام دردهای امروز بشر از بی‌بصیرتی و انحراف فکری است و اگر بر اساس تعلیمات انبیاء عمل می‌شد، امروزه شاهد فاصله طبقاتی در جامعه نبودیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز در ابتدای این دیدار گفت: هم‌اکنون ۳۱ هزار و ۳۵ خانوار در قالب ۵۸ هزار و ۸۲۱ نفر تحت حمایت این نهاد هستند که بیش از ۱۵ هزار و ۲۲۳ خانوار، زنان سرپرست خانوار هستند که به این مددجویان خدمات حمایتی ارائه می‌شود.
سلم آبادی با بیان اینکه ایجاد کارآفرینی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، از عوامل مؤثر رفع فقر و محرومیت در بین مددجویان تحت حمایت است، افزود: از ابتدای سال جاری دو هزار و ۱۹۵ فرصت شغلی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به خشکسالی های پی در پی در استان و بروز مشکلات فراوان برای خانوارهای تحت حمایت، این نهاد همواره سعی کرده است با ارائه کمک های حمایتی، بخشی از مشکلات خانوارهای تحت حمایت را رفع کند، اما رفع فقر و محرومیت، مشارکت همه مسئولان را می طلبد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*