آخرین خبر :

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۲۲۷ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی برپا می‌شود

یک هزار و ۲۲۷ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان کمک‌های دانش آموزان و مردم خیرو نوع‌دوست را در جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند.معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، در آستانه جشن نیکوکاری ، برنامه‌های این نهاد را تشریح کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، احمد رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: جشن نیکوکاری در روزهای ۱۶ اسفند در مدارس، ۱۷ اسفند در میادین و مساجد و ۱۸ اسفند در مصلاهای نماز جمعه با شعار جوانه لبخند می‌کاریم باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نوع‌دوستی در جامعه و کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان برگزار می‌شود.
وی از برپایی یک هزار و ۲۲۷ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری توسط کمیته امداد در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۹۲۲ پایگاه در مدارس، ۵۶ پایگاه در میادین و معابر اصلی و مصلاهای نماز جمعه و ۲۲۲ پایگاه در مراکز نیکوکاری و مساجد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان را جمع‌آوری می‌کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی همچنین به توزیع ۱۱۲ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان مدارس سطح استان اشاره کرد و افزود: در آستانه نوروز سه هزار و ۳۱۷ فرزند یتیم و ۴ هزار و ۵۶۳ فرزند محسنین نیازمند کمک‌های مردم نیکوکار استان هستند.
وی از همکاری یک هزار و ۵۰۸ نفر نیروی انسانی در برگزاری این جشن خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، امیدواریم شاهد مشارکت هر چه بیشتر خیران در کمک به نیازمندان و محرومان باشیم.
رفیعی گفت: هم‌اکنون ۲۳ مرکز نیکوکاری در مساجد محله و سایر اماکن فعال هستند و از ابتدای سال جاری ۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان توسط خیران جمع‌آوری‌شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*