علت مشکلات امروز از نظر نماینده ولی فقیه دراستان قانون شکنی نور چشمی ها

آنچه امروز کشور ما را دچار مشکل کرده، گزارش هایی است که از آقازاده ها و نورچشمی های قانون شکن می رسد .
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گزارش هایی که از قانون شکنی نورچشمی ها و آقازاده ها می رسد کشور را دچار مشکل کرده است و کسانی که در قبال خون شهدا و خدمات نیروهای خدمتگزار، قانون گریزی می کنند امری زشت و ناپسند است. حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در جمع فرماندهان و رؤسای کلانتری های نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: جایگاه قانون بی بدیل بوده و خدمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است و به حتم زمینه ساز ایجاد روحیه قانونمداری می شود. او جایگاه قانون را بی رقیب و بی بدیل دانست و گفت: متأسفانه در بسیاری از موارد دولتمردان به قانون عمل نمی کنند و این بسیار نگران کننده است.
وی گفت: تمام عوامل موجود در جهان هستی اعم از کیهان، کهکشان و منظومه شمسی بر اساس نظم بر پا است و بر همه جمادات، حیوانات و انسان نیز قانون حاکم است چون هرجا به قانون درست عمل نشود، به نتیجه ای مطلوب نخواهد رسید.
او با بیان اینکه در بدن انسان نیز نظم و قانون خاصی حاکم است، افزود: بروز هرگونه ناراحتی و آثار بیماری به این دلیل است که در نظم و قانون خلأ ایجاد شده است. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد : اگر جامعه ای فرو می پاشد و یا عده ای موجب ننگ انسان می شوند، پیداست که در آن به قانون عمل نشده است.وی با بیان اینکه قانون ناحق نیز فرمول و قواعدی دارد، گفت: زمانی که یک مخرب در یک تشکیلات تروریستی می خواهد به هدف نامعقول برسد، از قانون خودش استفاده می کند. وی جایگاه قانون را بی بدیل و بی رقیب دانست و گفت: آنچه بر همه جهان اصلی حاکم است و باید بر جهان اسلام نیز حاکم باشد، قانون است.وی با بیان اینکه رعایت قانون در هر امری منجر به پیروزی می شود، گفت: بسیار نگران کننده است که به نسخه دین، عقل و قانون اساسی و مصوب درست عمل نمی شود.
او گفت: متأسفانه در بسیاری مکان ها دولتمردان به قانون عمل نمی کنند و بسیاری از مردم نیز قانون گریز و بسیاری از شیاطین قانون ستیز هستند و اینها منجر به در جا زدن می شوند.
وی با بیان اینکه عده ای خاص در برابر خون شهدا و نیروهای با صداقت بی قانونی می کنند، افزود: طلاق، کشته شدن هزاران نفر در سال و دیگر آسیب های اجتماعی به دلیل رعایت نشدن قانون است.
وی خواستار اجرای دقیق قانون شد و افزود: نیروی انتظامی بزرگ ترین متصدی در اجرای قانون است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه خدمت های صادقانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جایگاه رفیعی قرار دارد، گفت: خدمات نیروی انتظامی در دنیا و آخرت سند است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*