شکارچیان سابقه داری که موفق به انجام نیت سوء خود نشدند

مأمورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست طبس حین عملیات گشت و کنترل در مناطق آزاد بخش دستگردان موفق به شناسایی دونفر شکارچی متخلف و ضبط اسلحه آنها شدند.حاتمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس گفت: دو قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی غیرمجاز به همراه هفت عدد فشنگ چهارپاره، یک دستگاه دوربین چشمی و یک عدد چاقو از متخلفین کشف و ضبط شد.
وی افزود: متهمین دستگیر شده به اتهام شروع به شکار غیرمجاز جانوران وحشی و حمل سلاح شکاری غیرمجاز به مقامات قضایی بخش دستگردان طبس معرفی شدند.رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس گفت : هر دو متهم دستگیر شده دارای سابقه بوده و در سال‌های اخیر به انجام شکار غیرمجاز و حمل سلاح شکاری غیرمجاز محکوم شده‌اند.

 

انحراف به چپ تریلی حادثـه ساز شد
رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی سواری سمند در محور “طبس به یزد” یک نفرکشته و چهار نفر مصدوم شدند. سرهنگ “حسین رضایی”در تشریح این خبر اظهار داشت: سه شنبه شب با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی با سواری سمند در محورطبس – یزد بلافاصله مأموران به همراه گروه امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.وی افزود:در این سانحه رانندگی یکی از سرنشینان خودروی سمند براثر شدت جراحات در دم جان باخت و چهار نفر دیگر مجروح که توسط گروه امدادی به بیمارستان منتقل شدند. سرهنگ رضایی تصریح کرد:کارشناس پلیس راه،علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ راننده تریلی اعلام کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*