سامانه بارسی امشب از آسمان استان می رود

سامانه بارشی از اواخر وقت امشب از آسمان استان خارج می شود. کارشناس هواشناسی استان گفت: اوج بارش ها در روز گذشته رخ داد  و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی و ایجاد رواناب در اغلب مناطق استان به وقوع پیوست. زارعی افزود: امروز  وزش تندباد لحظه ای، تشکیل مه در ارتفاعات و بارش تگرگ در نقاط کوهستانی پیش بینی شده و سامانه بارشی از اواخر وقت امشب از خراسان جنوبی خارج می شود. وی گفت: امشب هم دمای هوا ۶ تا ۹ درجه کاهش می یابد.
۲۰۵ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می شوند
مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۲۰۵ مبلغ به ورودی شهرها و پایانه های مسافربری استان طی ایام نوروز خبر داد. حجت الاسلام علی کوثری نیا افزود:: طی ایام نوروز ۲۰۵ مبلغ اعم از روحانیان مستقر، بومی واعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهرها، ورودی شهرها و پایانه های مسافربری خراسان جنوبی اعزام می شود.
برپایی ۷ سیاه چادر عشایری
رئیس اداره میراث فرهنگی فردوس گفت: نقاط حادثه خیز سطح جاده ها شناسایی شده و در این نقاط  ۷سیاه چادر عشایری برای اسکان و پذیرایی مسافران پیش بینی شده است که از این تعداد دو مورد در کمپ موقت فردوس، یک مورد در کیلومتر ۳۵ جاده فردوس، یک مورد در باغستان علیا، دو مورد در روستای برون و یک مورد نیز در محل آبگرم معدنی فردوس پیش بینی شده است.روح ا… صداقت از برپایی ۲۰ غرفه فروش صنایع دستی در سطح این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
اعزام کاروان سلامت به مناطق مرزی نهبندان
حسین رضایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان گفت: چهارمین کاروان سلامت برای ارائه خدمات درمانی رایگان به روستای مرزی چاه عباس اردونی اعزام شد و اهالی مرزی شهرستان نهبندان بمناسبت ایام نوروز از خدمات درمانی هلال احمر بهره مند شدند.
“نشاط و امید” در خراسان جنوبی
حمید مرادی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  از برگزاری  اولین دوره بازدیدهای علمی و فرهنگی نشاط و امید در قالب اردوهای ایران مرز پرگهر در شهرستان طبس خبرداد.
همه  درمیانی ها  گازدار شدند
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از برخورداری تمامی خانوارهای شهری شهرستان درمیان از نعمت گاز طبیعی با بهره برداری از عملیات گازرسانی به شهرهای طبس مسینا و گزیک خبر داد .سید محمود هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت گاز رسانی به شهرستان درمیان اظهار کرد: درحال حاضر شهرهای اسدیه، قهستان، طبس مسینا، گزیک و ۲۹ روستا در شهرستان درمیان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
اهدای لباس نو به مددجویان بهزیستی نهبندان
۲۰ میلیون تومان البسه، لوازم التحریر و کفش بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی نهبندان توزیع شد. سرپرست بهزیستی نهبندان گفت: این اقلام توسط مؤسسه خیریه انصارالحجه مشهد خریداری و در آستانه نوروز به مددجویان اهدا شده است. رضائی افزود: ۳۰۰ مددجوی زیر پوشش بهزیستی از این اقلام بهره مند شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*