«سالاری» برترین ورزشکار هوایی استان شد

برگزاری دوره داوری ووشو در بیرجند
هیئت ووشوی خراسان جنوبی با مجوز فدراسیون ووشو برای برگزاری دوره داوری ووشو در بخش ساندا در بیرجند اقدام کرد.رئیس هیئت ووشوی استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: این دوره آموزشی داوری زیرنظر استاد و مدرس فدراسیون علی جهانگیری زاده رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو به مدت دو روز در سالن آموزشی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. «خرمشاد» تصریح کرد: در این دوره آموزشی ۲۵ نفر از مربیان و ورزشکاران این رشته از استان های فارس، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شرکت کردند و با روش ها و قوانین جدید قانون ووشو آشنا شدند. به گفتۀ وی در این دوره از کلاس های داوری درجه ۳ ووشو شرکت کنندگان با روش های کسب امتیاز و روش های ممنوعه و نقاط ممنوع آشنا شدند و در پایان این دوره آموزشی آزمون داوری برگزار شد و افرادی که نمره قبولی کسب کنند حکم داوری درجه۳ووشو از فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران را دریافت می کنند.

«سالاری» برترین ورزشکار هوایی استان شد
با نظر کمیته ارزیابی عملکرد هیات انجمن های ورزشی استان خراسان جنوبی برترین ها ی ورزش هوایی استان خراسان جنوبی در سال ۹۶ معرفی شدند. در بخش برترین ورزشکار رشته هوایی خلبان محمد حیدر سالاری بعلت پروازهای مکرر در سطح کشور و پرواز های شناسایی برای ثبت سایت پروازی در استان، به عنوان برترین ورزشکار خلبان سال ۹۶ استان انتخاب شد. همچنین هیئت انجمن های ورزشی خراسان جنوبی در بخش برتر باشگاه در رشته هوایی، باشگاه تخصصی ققنوس با مدیریت خلبان مهدی هادی نیا بعلت پرواز های مکرر در سطح کشور و انجام پرواز های شناسایی برای ثبت سایت پروازی در استان به عنوان برترین باشگاه تخصصی معرفی شد. باشگاه تخصصی سپهر خاوران نیز بعلت فعالیت های گسترده در نیمه اول سال عنوان دومین باشگاه تخصصی ورزش هوایی در استان خراسان جنوبی را کسب کرد. باشگاه های ورزش های هوایی در شهرستان های زیرکوه، بشرویه وسرایان در حال طی مراحل قانونی جهت صدور مجوز رسمی فعالیت هستند.

برگزاری مسابقات مینی گلف در خوسف
به مناسبت هفته منابع طبیعی در خوسف مسابقات مینی گلف برگزار شد. رئیس هیئت گلف استان به خبرنگار ما گفت: مسابقات مینی گلف به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان خوسف برگزار شد. «بهدانی» افزود: این مسابقات با حضور ۲۶ نفر در بخش آزاد در این شهرستان برگزار شد که در پایان زهره سبزه گر جایگاه اول و مهدی محمدزاده و عاطفه حسن زاده به ترتیب موفق به کسب جایگاه های دوم و سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*