دستور تأمین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جذب گردشگر

استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی دستگاه ها باید امکانات نرم افزاری و سخت افزاری که سبب جذب گردشگر می شود را فراهم کنند.محمد مهدی مروج الشریعه ادامه داد: گردشگری مربوط به نقاط خاص و یا وظیفه دستگاهی مشخص نیست.
وی اظهار کرد: تمامی دستگاه ها باید امکانات نرم افزاری و سخت افزادی که سبب جذب گردشگر می شود را فراهم کنند.
به گزارش مهر، مروج الشریعه ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب باعث می شود که زائران و مسافرانی که حتی از خراسان جنوبی قصد سفر به دیگر مناطق را دارند، در استان نیز ماندگار شوند. وی با بیان اینکه هدفگذاری مسافران در سفرها، نحوه رفتار ما است، افزود: بخشی از این رفتارها در دستگاه های حاکمیتی، اجرای قواعد بسیار سنگینی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نوع خدمات دستگاه های اجرایی به مسافران گردشگری می تواند راهگشا باشد، گفت: همچنین نحوه برخورد مردم با مسافر تأثیر زیادی در ماندگاری آن ها دارد.
مروج الشریعه ادامه داد: خوشبختانه خراسان جنوبی دارای مردمانی خونگرم، خوش رفتار، مهربان و گشاده رو بوده که از جمله مؤلفه های مهم برای جذب گردشگر هستند.
وی با اشاره به امامزاده حسین ابن موسی کاظم(ع) در طبس بیان کرد: این آستان مقدس در مناسب های خاص قریب به شش میلیون زائر دارد که پتانسیل بسیار مطلوبی است.
مروج الشریعه بیان کرد: به هر میزان که مهربانی ها و گره گشایی برای رفع نیازهای مسافران نوروزی بیشتر، بالاتر و باکیفیت تر باشد، آثار مثبت خود را بیشتر خواهد گذاشت.
وی تأکید کرد: در یک کلام باید کاری کنیم که گردشگر و زائر با خاطره خوش از این استان خارج شود و سال بعد و سفرهای بعدی اقامت بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*