برگزاری دروه مربی گری فوتسال در استان

برگزاری دروه مربی گری فوتسال در استان
دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در استان خراسان جنوبی به میزبانی شهر بیرجند از ۲۲ تا ۲۶ اسفند ماه شروع شد. مدرس این دوره علی زندی پور است.
سرپرست گروه ورزش همگانی و روستایی منصوب شد
طی ابلاغی از سوی دکتر افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان استان «صالحه غلامی مقدم» با حفظ پست سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان به سمت «سرپرست گروه ورزش همگانی و روستایی» منصوب شد.
نتایج نهایی مسابقات فوتبال روی میز
نتایج نهایی برترین های فوتبال روی میز شهرستان بیرجند اعلام شد. مسئول کمیته فوتبال روی میز شهرستان بیرجند عنوان کرد: این دوره از مسابقات در سه سطح و به صورت گروهی و تک حذفی برگزار شد. «زنگویی» تصریح کرد: در سطح الف انفرادی مهدی نصرآبادی، احسال نقنجی و مسعود کلینی به ترتیب اول تا سوم شدند. وی ادامه داد: در سطح الف دوبل هم نقنجی و شبان، کلینی و نصرآبادی، زنگویی و مرتضایی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. به گفتۀ وی در سطح ب انفرادی هم امید یوسفی، حسین اکبری و محمدصادق دستگردی اول تا سوم شدند و در سطح انفرادی زیر۱۲ سال سعید یوسفی، احمد طاهری و سجاد حبیبی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. او خاطر نشان کرد: احسال نقنجی به عنوان مرد اخلاق و سعید یوسفی با ۱۰ سال سن به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شدند.
قضاوت داوران فردوسی در لیگ فوتبال کشور
امیر آرمند و محسن مهران پور، از داوران فوتبال شهرستان فردوس در لیگ فوتبال کشور سوت می زنند. بنا بر ابلاغ فدراسیون فوتبال کشور، امیر آرمند و محسن مهران پور داوران شایسته این شهرستان به ترتیب به عنوان داور و کمک داور در مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان فوتبال کشور قضاوت می کنند. این رقابت ها از ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه به صورت مجتمعی در شهرستان یزد برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*