برنده مسابقات لیگ والیبال استان

کوهنوردی برای کودکان و نوجوانان
هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی با همکاری مدرسه طبیعت کنکاج برنامه ای برای کودکان و نوجوانان علاقمند که اولین بار کار با طناب را تجربه می کردند برگزار کرد. «گنجی» رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در این باره گفت: امیدواریم ادامه این همکاری ها همانگونه که برنامه ریزی شده، موجب شود تا نسلی نو از کوهنوردان علاقمند پرورش یابند.

برنده مسابقات لیگ والیبال استان
تیم شهید دهقان‌زاده پهنایی قاین بر سکوی نخست دومین دوره مسابقات لیگ والیبال خراسان‌جنوبی «جام شهدای مدافع حرم» ایستاد.
رئیس هیئت والیبال استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی گفت: این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی طی ۱۲ هفته به صورت دوره‌ای برگزار شد. «ملکی» ادامه داد: در فینال مسابقات قهرمانی دومین لیگ برتر والیبال خراسان‌جنوبی تیم شهید دهقان‌زاده پهنایی قاین با نتیجه ۳ بر صفر بر باشگاه عمادنظام فردوس غلبه کرد و بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد. به گفتۀ وی همچنین تیم والیبال باشگاه عماد نظام فردوس مقام دوم مسابقات لیگ برتر والیبال خراسان‌جنوبی را از آن خود کرد و در بازی رده‌بندی مسابقات تیم والیبال باشگاه انتظام خراسان‌جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل بزرگمهر قاینی به پیروزی رسید و جایگاه سوم را از آن خود کرد.

«عباس پور فرد» قهرمان پینگ پنگ استان
مقام اول مسابقات قهرمانی پینگ پنگ استان از آن امیرحسین عباس پور فرد شد.رئیس هیئت تنیس روی میز استان با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دسته برتر استان خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت بمدت ۲ شب به صورت دوره ای در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزارشد و امیرحسین عباسپورفرد اول، امید عباسپورفرد دوم، پویا احراری و آرمین عبدالهی مشترکاً سوم شدند.«حمیدی» بیان کرد: همچنین از بازیکنان هیئت استان دعوت شده به اردوی تیم ملی پینگ پنگ با حضور مسئولان استان و روسای هیئت های ورزشی و خانواده ها قدردانی و تشکر شد. وی افزود: بازیکنان هیئت پینگ پنگ استان مصطفی طاهری، سید صدرا خراشادیزاده، امیرفولادی و میثاق ولوی که در سال ۹۶ به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند،با اهدای لوح و جایزه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

اعزام تیم منتخب ورزش هوایی به اردوی پروازی
باهمت باشگاه ورزش های هوایی ققنوس شهرستان بیرجند، تیم منتخب ورزش های هوایی استان برای تمرینات پروازی بلند و کوتاه به استان گلستان اعزام شدند. زمان اردوی پروازی از ۲۸ اسفند ماه جاری تا ۴ فروردین ماه ۹۷ می باشد. تیم اعزامی متشکل از خلبان ها مهدی هادی نیا، محمد سالاری، اریان فر، رضا هادی نیا و سمیه زنگویی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*