آخرین خبر :

امامان جمعه خراسان جنوبی: مجلس با قاطعیت طرح رسیدگی به اموال غیر مشروع مسئولان را تصویب کند

امامان جمعه شهرستان های استان خراسان جنوبی با اشاره به طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیش از ۱۰۰ امضا مبنی بر رسیدگی به اموال نامشروع مسئولان تأکید کردند: مجلس با قاطعیت طرح رسیدگی به اموال غیرمشروع مسئولان را تصویب کند.
امام جمعه موقت بیرجند:
راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت فرهنگی است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در راستای ساماندهی فضای مجازی یک ضرورت فرهنگی است. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: رسیدن به حیات طیبه جز با تمسک به تفکر ناب دینی میسر نیست. وی با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام (ع) بیان کرد: تأسیس این نهاد نشان از این نکته دارد که امام(ره) از همان ابتدای انقلاب دغدغه توده‌های محروم و نیازمند را داشتند. وی با اشاره به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یادآور شد: قوانین منابع طبیعی باید یکسان‌سازی شود.
امام جمعه نهبندان:همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم
امام جمعه نهبندان گفت: همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم. حجت الاسلام عباسعلی خزاعی به مناسبت های هفته از جمله ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد حضرت امام(ره) و روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و در آستانه سال نو خواستار کمک به قشر ضعیف جامعه شد و گفت: عده ای نیاز به دست های مهربان دارند و نیکوکاری پس اندازی برای آخرت است. وی همچنین به ۱۵ اسفند روز منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: باید در حفظ منابع طبیعی کوشا باشیم.
امام جمعه سربیشه:مادران و همسران شهدا زمینه درک شهید و شهادت را فراهم کردند
امام جمعه شهرستان سربیشه با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: اگر این مادران و همسران شهدا نبودند شاید ما نمی‌توانستیم مفهوم شهید و شهادت را به خوبی درک کنیم.حجت الاسلام سنجری با اشاره به روز درختکاری آن را نمونه ای از زنده بودن و دوباره زنده شدن طبیعت دانست. وی همچنین با اشاره به هفته نیکوکاری گفت: ما محرومین زیادی داریم و وظیفه مجموعه امداد رسیدگی به این افراد است. وی همچنین از رفت و آمد مسئولان به مرکز استان و عدم سکونت در محل خدمت خود گلایه کرد و با اشاره به درخواست وزیر کشور خواستار استقرار مدیران در شهر محل خدمت شد.
امام جمعه بشرویه: مهار روان آب ها در دستور کار قرار گیرد
امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به بارندگی های اخیر خواستار احداث سدها و بندها به منظور مهار روان آب ها در این شهرستان شد. حجت الاسلام محمد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه شهرستان رحلت ام البنین(س) مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) را تسلیت گفت. وی با اشاره به جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه گفت: سنت حسنه نیکوکاری در آستانه سال نو بسیار پسندیده است و این امر توسط کمیته امداد در سطح کشور به منظور رفع محرومیت و از بین رفتن فاصله طبقاتی انجام می شود. وی با اشاره به روز درختکاری هم از شهروندان خواست تا به منظور افزایش فضای سبز هر کدام یک اصله نهال بکارند.
امام جمعه سرایان: اجرای طرح فهرست اموال مسئولان
درگیر مسائل سیاسی نشود
امام جمعه سرایان با اشاره به طرح فهرست اموال وزرا و مسئولان رده اول کشور گفت: اجرای طرح به مصلحت نظام و به یقین با استقبال مردم مواجه خواهد شد که نباید درگیر مسائل سیاسی و جریانی شود. حجت الاسلام احمد نجمی پور با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: مادران و همسران شهدا حقیقتا بی نظیرند و امروز راهبرد حقیقی برای ملت ایران تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های عزیز آنهاست. وی بیان کرد: امروز در هیچ جای دنیا زنانی مثل مادران شهدای ما، که مادر دو شهید، مادر سه شهید، مادر چهار شهید باشند، نیستند. وی افزود: در جامعه ما، مادرانی با این خصوصیات که از پدرها بهتر و قوی‌تر و آگاهانه‌تر ایستادند، در این میدان بسیارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*