امامان جمعه خراسان جنوبی عنوان کردند: تاکید بر برخورد قاطعانه با عاملان شهادت مجریان نظم و امنیت

امامان جمعه شهرستان های خراسان جنوبی با محکومیت هرگونه خشونت طلبی و اغتشاش در کشور تاکید کردند: از مسئولان قوه قضائیه می خواهیم با عاملان شهادت برقرارکنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی کنند.
امام جمعه موقت بیرجند:
انقلابی‌گری با دوری از اشرافیت معنا می‌شود
امام‌جمعه موقت بیرجند گفت:انقلابی‌گری در دوری از اشرافیت، ارتباط نزدیک با مردم و حفاظت از بیت‌المال معنا می‌شود.به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: فلسفه دین و بعثت انبیاء حل معماهای زندگی بشر است. وی ادامه داد: لازم است نعمت‌های نشأت گرفته از انقلاب را ببینیم تا دچار ناامیدی و ناشکری نشویم. وی بیان کرد: اگر بخواهیم به تحلیل درستی از شرایط کشور برسیم باید مشکلات و نعمت‌ها را در کنار یکدیگر ببینیم و انتظاراتمان از دولتمردان منطقی و معقول باشد.وی ادامه داد: شرایط جمهوری اسلامی نسبت به دوران طاغوت و در مقایسه با بسیاری از کشورهای همسایه در وضعیت به‌مراتب بهتری است.
امام جمعه فردوس: مردم اصل و پایه نظام هستند
امام جمعه فردوس با تشریح بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم تبریز اظهار داشت: محقق نشدن عدالت اجتماعی در کشور، حرکت به سمت اشرافی گری و تکیه به خارج، هشدارهایی بود که رهبری به دولتمردان دادند که باید جدی گرفته شود.حجت الاسلام محمدرضا بابایی با بیان اینکه رفاه طلبی در میان برخی مسئولان زیاد شده تاکیدکرد: مردم در این انقلاب اصل و پایه نظام هستند و همه باید برای حل مشکلات مردم، کم کردن فاصله بین طبقات جامعه و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند.وی تصریح کرد: همه ما نتیجه اعتماد به دشمن را در مسئله برجام مشاهده کردیم و باید مسئولان تاکید رهبری برای تکیه به درون، مدیریت جهادی و تقویت بنیه نظامی در برابر دشمنان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و بدانیم اگر این کشور قوی نباشد دشمن لحظه ای برای حمله درنگ نمی کند. وی با گرامیداشت روز امور تربیتی خاطرنشان کرد: به رغم هشدارهای رهبری درخصوص قرارداد ۲۰۳۰ ولی مشاهده می شود هنوز افرادی با توزیع کتب و برخی کارها، سعی دارند آن را به صورت نرم و آهسته اجرا کنند که لازم است معلمان، اساتید و دانش آموزان از خطرات این معاهده ضددین و ترویج کننده مسائل جنسی آگاه شوند.
امام جمعه بشرویه: قاطعانه و فوری با عاملان حادثه خیابان پاسداران تهران از سوی قوه قضائیه برخورد شود
امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اهمیت رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دستورات اسلام در مسیر سازندگی و عبادت است و تمام آنچه که از اولیای خدا به ما سفارش شده سعادت و رستگاری را به همراه می آورد.
حجت الاسلام محمد شمس الدین گفت: حادثه خیابان پاسداران تهران بسیار تاسف بار بود که به رغم رأفت و مهربانی نیروی انتظامی با تجمع کنندگان ولی عده ای اخلالگر و اوباش با به شهادت رساندن چند تن از جوانان نیروی انتظامی و بسیجی و سایر مردان، قلب ملت ایران را جریحه‌دار کردند. وی خواستار برخورد قاطع و فوری با عاملان این حادثه از سوی قوه قضائیه شد. وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در کشور بیان کرد: آنچه که امروز برای ملت ما اهمیت دارد مسئله امنیت ملت ایران است چرا که به مدت ۸ سال با دست خالی علیه تمام کشورهای متجاوز و حامیان صدام جنگیدیم و شهدای زیادی تقدیم این نظام شد ولی مردم دست از ولایت و رهبری بر نداشتند.
امام جمعه نهبندان:
چهره دشمن اصلی مغفول و پوشانده شده است
امام جمعه نهبندان با اشاره به مسائل اخیر و تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت ۳ تن از پرسنل نیروی انتظامی و۲ نفر از بسیجیان از بردباری و متانت این دلاور مردان عرصه امنیت تقدیر و تشکرکرد و گفت: دشمن از قضایای ساده ای سوء استفاده می کند و عده ای به بهانه آزاد کردن سارق و تجمع مقابل کلانتری و پیوستن گروه دیگر سبب ایجاد اغتشاش و شهادت افراد می شوند.
حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه موضوع دشمن شناسی بسیار مهم است افزود: چهره دشمن اصلی مغفول و پوشانده شده است و باید با حساسیت تمام دشمن را شناخت و دشمن بداند از رافت نظام اسلامی نمی تواند سوء استفاده کند چرا که نظام اسلامی ایران پرچمدار برچیدن تروریست در منطقه است و هرجا که لازم باشد با ایادی استکبار جهانی برخورد میدانی خواهد داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*