آخرین خبر :

اعزام دوقلوهای ورزش سه گانه به مسابقات بین المللی

پدرها شاهد رقابت ورزشی دختران دانش آموز
دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در دبستان دوره اول علامه حلی دختران بیرجند با حضور پدران آنها برگزار شد.مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش مدارس بیرجند با اعلام این خبر، گفت: این المپیاد به مناسبت هفته سلامت مردان و سالروز تاسیس نهاد پرورشی در دبستان دخترانه علامه حلی بیرجند برگزار شد. «ارجمند» تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از پدران دانش آموزان در این المپیاد حضور داشتند و علاوه بر اجرای برنامه ورزش صبحگاهی، مسابقات طناب کشی، تیراندازی با تیر و کمان، اسکیت و فوتبال دستی هم اجرا شد.
اعزام دوقلوهای ورزش سه گانه
به مسابقات بین المللی
ملی پوشان استان به اولین مسابقات جهانی ورزش سه گانه در سال ٢٠١٨ اعزام می شوند. «سعید و مسعود علیزاده»  از خراسان جنوبی، «بهزاد نوبری» از تبریز و «علی رضوانی» ازسمنان کشور را به مقصد امارات ترک کردند. گفتنی است این رقابت ۱۲ اسفند ماه جاری در شهر ابوظبی برگزار می شود.
بانوی موتور‌سوار استان در مسابقات کشوری
نخستین دوره مسابقات قهرمانی موتورکراس بانوان کشور «جام فجر» در تهران برگزار می شود که تنها بانوی موتورسوار استان نیز در آن شرکت می کند.رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان گفت: هانیه شکیبی تنها بانوی موتورسوار در رشته موتورکراس در خراسان جنوبی می باشد که به این مسابقات می رود. «رجبی ستوده» تصریح کرد: در این مسابقات حدود ۱۵ بانوی موتورسوار در کلاس های (۶۵, ۱۵۰,۲۵۰) سی‌سی آماتوری و حرفه‌ای از ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران شرکت خواهند کرد. به گفتۀ وی خانم شکیبی در کلاس ۲۵۰ سی سی به رقابت با حریفان خود خواهد پرداخت.
ورزشکاران موی تای در انتخابی تیم ملی
ورزشکاران موی تای هیئت رزمی استان در مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمان حضور دارند. تیم اعزامی استان متشکل از «بابائیان»، «حسینی فر»، «چوپانی»، «حسنی» و «افضلیان» هستند و این مسابقات تا ۱۱ اسفندماه ادامه دارد.
هستی عبداللهی به مسابقات اسکیت
کشوری اعزام شد
هستی عبداللهی اسکیت باز استان به مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی کشور در بندرعباس اعزام شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*