اخبار کوتاه ورزشی استان/همایش کویر نوردی ویژه دو دیفرانسیل ها

دو نقره بر گردن دوومیدانی کاران زیرکوهی
نرگس محمدی نژاد در دوی ۲۰۰ متر و فاطمه دهمرده در دوی ۴۰۰ متر موفق به کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات دو و میدانی استان شدند.مسابقات قهرمانی دو ومیدانی شهرستان درمیان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در طبس مسینا برگزار شد. در این مسابقات رئیس هیأت دو ومیدانی استان گفت: هدف از این مسابقات شناسایی استعداد ها در رشته دو ومیدانی که مادر ورزش هاست می باشد. «چاجی» تاکید کرد: این شهرستان از استعدادخیز ترین مناطق است و همیشه از محدودیت ها و محرومیت ها بزرگترین استعدادها کشف می شود.

اعزام امیرفولادی به اردوی ملی منتخبان
امیرفولادی به اردوی ملی منتخبان طرح استعدادیابی پینگ پنگ خردسالان کشور در آذربایجان شرقی، تبریز اعزام شد. رئیس هیئت تنیس روی میز استان با اعلام این خبر، عنوان کرد: این مسابقات از روز گذشته آغاز شده است و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد. «حمیدی» خاطر نشان کرد: این اردو با حضور ۱۲ بازیکن از ۱۱ استان به سرمربیگری فرشید کوکبی برگزار می شود. به گفتۀ وی مربی و سرپرست اعزامی علیرضا چمنی است.

اعزام تیم دونفره فوتبال روی میز به مسابقات ملی
تیم دونفره فوتبال روی میز جانباز و معلولان استان با همکاری هیئت مربوطه با حضور ورزشکاران، ناصری و آهنی به مسابقات کشوری در تهران اعزام شدند.

همایش کویر نوردی ویژه دو دیفرانسیل ها
کمیته دو‌ دیفرانسیل استان که چندی پیش راه اندازی شده بود، سومین همایش کویرنوردی ویژه خودروهای دو دیفرانسیل در کویر سه قلعه را برگزار می کند. در این برنامه که ۱۷ اسفند ماه به مدت دو روز برگزار می شود برنامه هایی از قبیل برگزاری کارگاه آموزشی طبیعت گردی و حفاظت از محیط زیست در مناطق کویری، آموزش سافاری و پیمایش در کویر (ماسه، دق و… )، آموزش مقدماتی کار با GPS و مسیر‌یابی در کویر وآموزش عکاسی حرفه‌ای در کویر ( عکس از ستارگان و غروب زیبای کویر) پیش بینی شده است.

قضاوت داور فردوسی در لیگ فوتبال کشور
امیر آرمند، از داوران فوتبال شهرستان فردوس در لیگ فوتبال کشور سوت زد. این داور خراسان جنوبی بازی دو تیم انتظار بجنورد و شهرداری نوشهر از سری مسابقات لیگ دسته ۳ کشور را قضاوت کرد.

معرفی قهرمانان مسابقات دارت
زارعی و مداح قهرمان دومین رنکینگ مسابقات دارت شدند. دومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ بانوان شهرستان و انتخابی برترین دارتر شهرستان بیرجند برگزار شد. در این رنکینگ در بخش بانوان ۴۶نفر شرکت کردند که فروزان زارعی و فاطمه یوسفی مقام های اول و دوم را آوردند و هانیه اباذری و ناهید زهدی مشترکا سوم شدند. در بخش آقایان نیز از شهرستان بیرجند ۶۴ ورزشکار شرکت کردند و امیر مداح بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد، سعید شاملی مقام دوم را کسب کرد، مهدی سلیم و مهدی زیدری رتبه سوم مشترک را به‌دست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*