اخبار کوتاه حوادث استان/کشف بیش از ۳۸ هزار قرص غیر مجاز در بیرجند

قاچاقچی های  عتیقه در بند قانون
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری باند حرفه ای قاچاق عتیقه در استان خبر داد. سردار مجید شجاع با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای قاچاق عتیقه جات در سطح استانی و بین المللی، موضوع به صورت ویژه توسط پلیس امنیت عمومی استان پیگیری شد. وی افزود: تحقیقات پلیس حاکی از این بود که قاچاقچیان با تشکیلاتی سازمان یافته مبادرت به قاچاق سکه و ظروف قدیمی و زیرخاکی گران قیمت می کنند که با رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی محل فعالیت مجرمانه آنان شناسایی شد. فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران با برنامه ریزی عملیاتی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات ضربتی، متهمان را در حالی که قصد داشتند ۵۰ عدد سکه قدیمی که ارزش و قدمت تاریخی بالایی داشت را به فروش برسانند دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.سردار شجاع  با بیان اینکه کارشناسان ارزش سکه های قدیمی کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: سکه های قدیمی کشف شده از قدمت ۱۴۰۰ساله برخوردار است که با هوشیاری پلیس از به تارج رفتن این ثروت ملی جلوگیری شد. وی با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای این باند افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به چنین افرادی را نخواهد داد و با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف بیش از ۳۸ هزار قرص غیر مجاز در بیرجند
جانشین انتظامی استان از کشف ۳۸هزار عدد قرص غیرمجاز از یک دستگاه اتوبوس خبر داد. سرهنگ”سعید دادگر” گفت: مأموران ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل محورهای عبوری  در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس  ۳۸هزار عددقرص غیرمجاز کشف کردند. به گفته وی در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۸۰کیلوگرم تریاک در شهرستان “خوسف” کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از کشف ۸۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری دو متهم در این رابطه خبر داد .
سرهنگ” کاظم صادقی”گفت: این میزان مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند در شهرستان خوسف کشف شده است. سرهنگ صادقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*