آخرین خبر :

اخبار کوتاه حوادث استان/محموله غیرقانونی سه قلاده میمون در بیرجند کشف شد

پنج میلیونی که به صاحبش برگشت
مسعود رفعت پور و امین افشار نسب دو نوجوان ۱۰ ساله ای هستند که پنج میلیون تومان پول در خیابان جمهوری بیرجند جنب بانک ملی پیدا کردند. این دو نوجوان با حضور در کلانتری ۱۲ که در همان حوالی است، ۵ میلیون وجه نقد را به ماموران انتظامی تحویل دادند.
آنان می گویند این پول ها که در بسته ای بود به نظرمان بسته سک سک بود. سرهنگ امیرآبادیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با تشکر از کار این دو نوجوان به مردم توصیه کرد با توجه به فرارسیدن پایان سال و حجم بالای خریدها در صورت امکان از جابجایی پول نقد خودداری و از کارت های اعتباری استفاده کنند.
توقیف ۳ تن گوشت مرغ غیربهداشتی در بیرجند
۳ تن گوشت مرغ منجمد غیربهداشتی از یکی از واحدهای عرضه مواد خام پروتئینی بیرجند کشف و توقیف شد. مدیرکل دامپزشکی استان گفت: در بازرسی مأموران واحد نظارت شبکه دامپزشکی بیرجند ۳ هزار کیلوگرم مرغ منجمد از سردخانه یکی از واحدهای عرضه محصولات خام پروتئینی به علت رعایت نکردن شرایط دمایی توقیف شد. اصغرزداه افزود: از محموله توقیف شده نمونه گیری اخذ و برای انجام آزمایشات لازم به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ارسال و پرونده متخلف برای رسیدگی به دادگستری و تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
محموله غیرقانونی سه قلاده میمون
در بیرجند کشف شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از کشف و ضبط سه قلاده میمون در بیرجند خبر داد و گفت: مأموران پرتلاش نیروی انتظامی ایست و بازرسی علی آباد بیرجند در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در مسیر زاهدان – مشهد در حال تردد بود، موفق به کشف تعداد ۳ قلاده میمون شده که تحویل اداره کل حفاظت محیط زیست استان شد. آرامنش افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.
توقیف ۳ محموله دام سبک و سنگین
قاچاق در نهبندان
سه محموله دام سبک و سنگین بدون مجوز دامپزشکی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان نهبندان متوقف شدند.
رییس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: سه دستگاه خودروی سواری حامل ۱۲ رأس گوسفند و یک رأس گوساله غیرمجاز که مبادرت به حمل دام زنده از شهرستان زابل به مقصد خراسان جنوبی کرده بودند با همکاری پاسگاه های انتظامی بندان سهل آباد متوقف شدند. محمد راه انجام افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال و گسترش بیماری‌هایی دامی، انتقال و جابجایی غیرمجاز دام‌ها است به همین سبب با افرادی که اقدام به حمل غیرمجاز دام می کنند برخورد قانونی می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*