اخبار کوتاه حوادث استان/آماده باش نوروزی فرو نشست مرگ و میر جاده ای در استان

آماده باش نوروزی
فرو نشست مرگ و میر جاده ای در استان
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی نوروزی از ۲۴ اسفندماه در استان گفت: طی دو سال گذشته تلفات حوادث جاده ای استان کاهش داشته است. سرهنگ حسین رضایی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر تجهیزات و اقدامات پلیس راه در خصوص پیشگیری از تلفات جاده ای، اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال ۹۵، ۱۳ فوتی و ۲۰۵ مصدوم جاده ای در استان داشته ایم.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی سال ۹۶ نیز ۱۲ متوفی و ۲۳۷ مجروح جاده ای داشته ایم، افزود: امیدواریم بتوانیم طی سال های آینده تعداد تلفات را در جاده های استان به صفر برسانیم.رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی سال ۹۷ از بیست و چهارم اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۸ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی تجهیزات به صورت ۱۰۰ درصد در تعطیلات نوروزی امسال به کار گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه کلیه ناوگان خودرویی در تعطیلات نوروزی امسال آماده به کار خواهند شد، عنوان کرد: امسال همچنین ۳۵ دستگاه کنترل نامحسوس به تجهیزات افزوده می شود.
رضایی با اشاره به اینکه در تمامی هشت پلیس راه و پنج کانکس پلیس راه استان برنامه ریزی برای ارائه خدمات نوروزی به مسافران انجام شده است، اظهار کرد: در محور دیهوک – فردوس با کمبود شدید مجتمع های رفاهی مواجه هستیم که امیدواریم مسئولان به این مهم توجه داشته باشند. وی با اشاره به کنترل ناوگان مسافربری در مدت زمان اجرای طرح نوروزی، عنوان کرد: تیم های نامحسوس از مبدأ پلیس راه های استان به عمق محورها اعزام خواهند شد و نظارت جدی بر این ناوگان خواهند داشت. رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: رزمایش طرح نوروزی سال ۹۷ نیز با حضور تمام دستگاه های طرح نوروزی به طور همزمان با سراسر کشور در ابتدای جاده بیرجند- مشهد برگزار خواهد شد.
دو زخمی در واژگونی سمند در محور نهبندان-شهداد
واژگونی یک دستگاه سمند در جاده نهبندان – شهداد دو زخمی برجا گذاشت. جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر سانحه واژگونی یک دستگاه سمند در کیلومتر ۲۱ محور نهبندان- شهداد، دو سرنشین که خانم ۲۸ و کودک ۷ ساله بودند زخمی و به بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منتقل شدند. سرهنگ نیک مرد علت این حادثه را بی احتیاطی راننده به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*