اخبار کوتاه حوادث استان/آتش سوزی در چوب بری اسلامیه فردوس

دادگاه زیرکوه نوجوانی را به ارائه خدمات رایگان محکوم کرد
نوجوان کرجی که اقدام به کلاهبرداری از اهالی شهرستان زیرکوه کرده بود، به ارائه خدمات عمومی رایگان محکوم شد.
این نوجوان ۱۶ ساله با استفاده از ایجاد درگاه جعلی در تلگرام، یک میلیون و ۹۰ هزار تومان از حساب جوان روستایی که قصد خرید اینترنتی داشت، برداشت کرد. رئیس دادگاه عمومی زیرکوه گفت: این نوجوان با شناسایی پلیس فتا دستگیر و به تحمل حداکثر ۵ سال زندان محکوم شد. اکبرزاده افزود: به دلیل پشیمانی و همکاری متهم و رضایت مالباخته، جریمه ارائه خدمات عمومی رایگان، جایگزین حبس برای این متهم شد.
محکومیت متهم قاچاق سوخت در بیرجند
قاچاقچی سوخت در بیرجند به پرداخت ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حق صندوق دولت محکوم شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده این فرد به علت مباشرت در قاچاق ۶۰۰ لیتر گازوئیل در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان رسیدگی شد. منصور انصاری افزود: پس از بررسی پرونده، این متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.
آتش سوزی در چوب بری اسلامیه فردوس
مسئول ایستگاه آتش نشانی اسلامیه با اعلان یک حادثه آتش سوزی در کارگاه چوب بری در فردوس گفت: این حادثه پنج شنبه در شهرک صنعتی شهیدان پارسای شهرستان فردوس اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی اسلامیه و فردوس به محل اعزام شدند و آتش را مهار کردند. عباسعلی کاظم نیا افزود: بر اثر این حادثه بیش از ۴۰ درصد چوب های داخل انبار و بخش زیادی از سوله در آتش سوخت.وی علت این حادثه را بی احتیاطی و سهل انگاری کارگر انبار اعلام کرد. کاظم نیا افزود: در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که سرپایی مداوا شده است. مسئول آتش نشانی اسلامیه با اشاره به اینکه وسایل ایمنی در این کارگاه وجود نداشته، تأکید کرد: اخطار های زیادی به شهرک صنعتی مبنی بر رعایت نکات ایمنی داده شده که مورد توجه قرار نگرفته است.

آتش سوزی در منزل مسکونی اکبر آباد بهدان
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر داری بیرجند گفت: روز پنج شنبه خبر آتش سوزی منزل مسکونی واقع در روستای اکبرآباد بهدان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بیرجند اعلام که بلافاصله یک تیم از بیرجند به محل حادثه اعزام شد. حسینی با بیان اینکه این حادثه در منزل  مسکونی رخ داده بود، افزود: یک تیم آتش نشانان از ایستگاه غفاری به محض رسیدن به محل حادثه به داخل منزل ورود پیدا کرده و پس از یافتن منشأ آتش سوزی حریق را اطفا کردند.وی با بیان اینکه این حادثه حدود ۱۵ میلیون تومان خسارت مالی داشته افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است. به گفته حسینی علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*