اخبار کوتاه استان/ برپایی نمایشگاه بهاره بیرجند از دهم اسفند

۱۲۰ غرفه برای بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی
برپایی ۱۲۰غرفه در بازارچه های صنایع دستی نوروز ۹۷ پیش بینی شده است. معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام این خبر گفت: بازارچه صنایع دستی برای نوروز ۹۷ در ورودی شهرها و برخی روستاها، داخل شهر، اماکن تاریخی و محل های تردد خودرو برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بهاره بیرجند از دهم اسفند
نمایشگاه بهاره بیرجند از دهم اسفند به مدت یک هفته برپا می شود. اربابی مسئول نمایشگاه بهاره اتاق اصناف استان گفت: این نمایشگاه به دلیل برپا بودن نمایشگاه لوازم خانگی، با یک روز تأخیر گشایش می یابد و ۱۲۰ غرفه دارد که ۱۰ غرفه برای کالاهای تنظیم بازار است.

۷۰ درصد بارندگی ها در بشرویه هدر رفت
مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه ذخیره سازی ۷۰ درصد بارندگی های دو روز گذشته از دسترس خارج شده، گفت: تنها ۳۰ درصد از روان آب‌ها و بارندگی‌های اخیر در سدها ذخیره شده است. محمد رضا رفیعی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از سدهای آبی شهرستان بشرویه پرآب شده، افزود: روان آب‌ها در شهرستان بشرویه به میزان یک میلیون مترمکعب بوده که از این میزان ۳۰۰ هزار مترمکعب آن ذخیره سازی و ۷۰۰ هزار متر مکعب از دسترس خارج شده است.

ارسال ۲۶۳ تخته فرش مددجویان برای فروش
۲۶۳تخته فرش صادراتی دستباف هنرمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی برای فروش در سایر استان ها و صادرات به خارج از کشور به تهران ارسال شد.

رونمایی از یک کتاب دفاع مقدس در بیرجند
کتاب نقش دانش آموزان شهرستان بیرجند در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیروز در مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی رونمایی شد. در این کتاب علاوه بر زندگینامه، وصیتنامه و عکس ۸۱ شهید دانش آموز این شهرستان، با برخی از دانش آموزان رزمنده دفاع مقدس نیز گفتگو شده است.

اصلاح صلواتی، به شکرانه نزول باران
آرایشگر بشرویه ای به شکرانه بارش باران رایگان به همشهریانش خدمات می دهد. محمد میرشاهی به خبرگزاری صدا و سیمای استان می گوید: بارندگی این روزها سبب خوشحالی مردم این منطقه شد و به شکرانه این بارش ها تصمیم گرفتم برای سپاسگزاری از درگاه خداوند به مردم خدمات آرایشگری رایگان ارائه دهم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*