اخبار کوتاه استان/۶ پرواز فرودگاه بیرجند به دلیل کمبود ناوگان لغو شد

رتبه ششم نرخ مشارکت اقتصادی در کارنامه استان
خراسان جنوبی با ۴۴ درصد در پاییز ۹۶ در رتبه بندی نرخ مشارکت اقتصادی در رتبه ششم کشور قرار گرفت.بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در این رتبه بندی استان ها خراسان جنوبی و شمالی، اردبیل، خراسان رضوی، کردستان و آذربایجان غربی، قبل از خراسان جنوبی در رتبه های یک تا پنجم هستند و استانهای گیلان، زنجان، یزد و اصفهان در رتبه های پس از خراسان جنوبی هفتم تا دهم قرار دارند.

افزایش ۱۹ درصدی زکات در شهرستان قاینات
حسین حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قاینات گفت: بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زکات امسال در قاینات جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

محدودیت تردد ناوگان باری فرسوده از سال ۹۷
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طرح محدودیت تردد ناوگان باری فرسوده از ابتدای سال آینده در این استان اجرا خواهد شد.مهدی گرجی افزود: در زمینه اجرای مصوبه شورای اقتصاد ناوگان مشمول طرح نوسازی و شرایط تسهیلات اعطایی، ناوگانی که سن آن بالاتر از ۳۵ سال باشد، مشمول این طرح می شوند.

نوروز۳هزار نفراز استان درعتبات عالیات می گذرد
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از سه هزار نفر در استان برای سفرهای نوروزی عتبات عالیات خبر دادوگفت :در مرحله پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات بالغ بر سه هزار نفر از مردم خراسان جنوبی در سامانه ثبت نام کرده اند.

۶ پرواز فرودگاه بیرجند به دلیل کمبود ناوگان لغو شد
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از لغو شش پرواز فرودگاه بیرجند به دلیل کمبود ناوگان خبر داد و گفت: باید در فرودگاه بیرجند حداقل چهار ایرلاین فعالیت کند.هادی سلامی اظهار کرد: پرواز ساعت ۱۴:۴۰ تهران – بیرجند و پرواز ۱۶:۵۵ بیرجند – زاهدان پنج شنبه شرکت هواپیمایی ایران ایر لغو شد.وی با بیان اینکه همچنین پرواز جمعه چهارم اسفند و چهارشنبه نهم اسفند ماه در مسیر تهران – بیرجند – تهران شرکت هواپیمایی ماهان نیز لغو است، بیان کرد: روزهای چهارشنبه و جمعه در مسیر تهران – بیرجند – تهران یک پرواز دیگر برقرار است که مسافران می توانند از آنها استفاده کنند.

کدگذاری دام‌های واحدهای صنعتی
محمد اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از کدگذاری دامداری های صنعتی استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح رصد بیشتر واحدهای دامی و کنترل ورود و خروج دام ها است.

دو طرح بهداشتی و درمانی قاین، منتظر تجهیزات
دو طرح بهداشتی و درمانی بیمارستان شهدای قاین برای خدمات رسانی به مردم، نیاز به تأمین تجهیزات دارد. حمیدی راد رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین گفت: ساخت کلینیک تخصصی خاتم الانبیا و مرکز غربالگری سرطان بیمارستان شهدای قاین چهار ماه قبل به اتمام رسیده و برای راه اندازی به حدود دو میلیارد تومان تجهیزات نیاز دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*