اخبار ورزشی کوتاه استان/تیم دهیاری آواز قهرمان مسابقات والیبال درمیان

شرکت گاز قهرمان مسابقات والیبال بسیج
مسابقات والیبال بسیج استان پایان یافت. در این مسابقات که به نام یادواره ۲۰۰۰ شهید استان برگزار شده بود تیم شرکت گاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین تیم نوسازی مدارس نائب قهرمان شد و تیم دانشگاه علوم پزشکی مقام سوم را به دست آورد. آتش نشانی هم تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

تیم دهیاری آواز قهرمان مسابقات والیبال درمیان
مسابقات والیبال شهرستان درمیان با قهرمانی تیم دهیاری آواز به کار خود پایان داد. مسابقات والیبال آقایان شهرستان با حضور شش تیم به نام های دهیاری آواز، درمیان ، اسدیه، مقاومت نوغاب، تخته جان و دهیاری نوغاب در سالن نجابت اسدیه برگزار شد. این مسابقات در دو گروه سه تیمی و از بهمن ماه شروع شده بود. در این مسابقات تیم دهیاری آواز به مقام قهرمانی رسید و تیم های درمیان و تخته جان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت فوتبال پدران و پسران
در راستای ایجاد روحیه نشاط، سرگرمی و همدلی یک دوره مسابقات فوتبال پدران و پسران در دبستان رودکی بیرجند برگزار شد. مدیر دبستان رودکی بیرجند در این باره گفت: در این دوره از مسابقات فوتبال حدود ۱۷۰ نفر از دانش آموزان و اولیای آنها در قالب ۱۲ تیم با حضور مدیریت آموزش و پرورش بیرجند و معاونت آموزش ابتدایی با هم رقابت کردند. «محمدحسین اشرف زاده» تصریح کرد: این مسابقات در چمن مصنوعی آموزشگاه برگزار شد و در نهایت تیم کلاس چهارم(۲) عنوان قهرمانی را کسب کرد که اعضای آن شامل روح ا… هدایتی، علی امیرآبادی زاده، اسماعیل کاری، وحید هدایتی، رضا طالبی و پرویز زراعتکار بودند و تیم کلاس پنجم (۲) هم مقام نائب قهرمانی را به دست آورد. وی اعلام کرد: به دلیل استقبال خانواده ها و دانش آموزان از این نوع برنامه ها در نیمه دوم فروردین سال آینده هم پیاده روی خانوادگی را اجرایی خواهیم کرد که از این آموزشگاه شروع و تا بند دره بیرجند ادامه خواهد داشت.

اعزام بانوان کارگر استان به المپیاد فرهنگی ورزشی
تیم بانوان کارگر خراسان‌جنوبی به نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان کارگر کشور در کرمان اعزام شدند.رئیس هیات ورزش کارگری استان با اعلام این خبر گفت: این المپیاد برای اولین بار در کشور در هفته زن ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه جاری با همکاری خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش کارگری و در استان کرمان به میزبانی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی در چهار رشته شنا، تنیس روی میز، پتانگ و دارت است. وی افزود: اعضای تیم کارگران استان مرضیه صوفی، معصومه صفاتی، زهرا عظیمی، طیبه تقوی، گلناز هنرمند و طاهره رمضانی به سرپرستی فاطمه نعمتیان هستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*