اخبار ورزشی /اعزام بدمینتون‌بازان استان به مسابقات کشور

استارت مسابقات مچ اندازی کشور
هجدهمین دور مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی در طبس گلشن برگزار شد.
رئیس هیئت پاورلیفتیگ و پرورش اندام استان با اعلام این خبر گفت: مسابقات مچ اندازی آقایان کشور از امروز به میزبانی طبس شروع شد و تا جمعه ادامه خواهد داشت. «محمدپرست» تصریح کرد: از تمام استان های کشور در این مسابقات شرکت دارند. وی افزود: تعداد شرکت کنندگان حدود ۲۵۰ نفر می باشد که از این تعداد ۲۵ نفر آنها از ورزشکاران استان خراسان جنوبی هستند.

نتایج مسابقات فوتسال جام فجر بیرجند
نتایج مسابقات فوتسال جام فجر در دور پنجم در هر گروه اعلام شد.در گروه A پیام گستر شرق با ۱۰ امتیاز، گروه B شهید ناصری با ۱۰ امتیاز، در گروه C نیز قرارگاه محمدرسول ا.. (ص)با ۱۰ امتیاز و در گروه D نیز ۰۴ امام رضا(ع) با ۱۲ امتیاز در صدر گروه های خود قرار دارند.

مسابقات دوچرخه سواری بیرجند
مسابقات دوچرخه سواری روز گذشته در بیرجند برگزار شد. رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بیرجند در این باره عنوان کرد: این دوره از مسابقات به منظور تشویق ورزشکاران این رشته و همچنین آماده سازی و استعدادیابی برگزار شد. «طباطبایی» تصریح کرد که این مسابقات در بخش دانش آموزی برای استعدادیابی و در بخش آزاد برای تشویق و آماده سازی بوده است. به گفتۀ وی تمام شرکت کنندگان در هر دو بخش ۲۵ نفر بودند. وی خاطر نشان کرد: در بخش دانش آموزی نفرات اول تا سوم به ترتیب سیدمحمد خراشادی، امیر حجت آبادی و سعید آبادیان بودند و در بخش آزاد نیز هدایت چاجی، علی مرادی پور و حسین سورگی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

اعزام بدمینتون‌بازان استان به مسابقات کشور
بدمینتون بازان استان در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور به میزبانی اهواز اعزام شدند. رئیس هیئت بدمینتون استان با بیان این مطلب تصریح کرد: این مسابقات از دوم تا ششم اسفندماه می باشد. «ثانی» با اشاره به اینکه در این مسابقات ۱۵۰ نفر ورزشکار شرکت خواهند کرد، گفت: از خراسان جنوبی نیز علیرضا ثانی، محمد مختاری، علی فوایدی، سیدامیرعلی حائری و مهدی تابعی اعضای تیم بدمینتون اعزامی می باشند.

مجتبی قربانی نژاد رئیس هیئت شنای بیرجند شد
مجتبی قربانی نژاد طی حکمی از سوی «اکبری»، رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان، به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان بیرجند منصوب شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*