آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/قهرمان مسابقات دارت استان معرفی شد

برگزاری اولین مسابقات دارت خانوادگی استان
اولین مسابقه دارت خانوادگی‌ در بیرجند برگزار شد. رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی بیان کرد: این مسابقات با همکاری کمیته دارت بیرجند، هیئت انجمن های ورزشی شهرستان بیرجند و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در پارک مهر شهر برگزار شد. «علیزاده» افزود: در مسابقات دارت خانوادگی ۱۴ خانواده ۳ نفره شرکت کردند. وی تصریح کرد: خانواده های خسروی، لشکری، سعادتی، چاجی و شفیعی نیا به ترتیب اول تا پنجم شدند.

قهرمان مسابقات دارت استان معرفی شد
المپیاد ورزشی همگانی استان با حضور ۳۶ ورزشکار در خانه دارت بیرجند – دکتر گنجی واقع در مجموعه ولایت برگزار شد که در پایان ابوالفضل علیزاده قهرمان شد و علیرضا محمدزاده از بیرجند به مقام دوم دست پیدا کرد. مهدی سلیم از شهرستان بیرجند و جواد زیدری از شهرستان سربیشه مشترکا سوم شدند.

تکواندوکاهای برتر فردوس معرفی شدند
مسابقات تکواندوی قهرمانی شهرستان فردوس در گروه بانوان برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، نایب رئیس بانوان هیئت تکواندوی فردوس در این باره گفت: مسابقات تکواندوی قهرمانی شهرستان فردوس در گروه بانوان در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن رزمی مجموعه ورزشی شهید درخشان این شهرستان برگزار شد. «ملیحه شرفی» افزود: در این دوره از مسابقات ۷۶ بانوی تکواندوکا در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر هر رده مشخص و با اهدای لوح قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود از آنان تجلیل شد.

صعود ۱۰ پله ای هیئت کوهنوردی استان
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اعلام کرد که مجموع رتبه هیئت استان خراسان جنوبی براساس سرفصل های ارائه شده از سوی وزارت ورزش وجوانان و طبق آخرین رنکینگ فدراسیون مشخص شد. «گنجی» بیان کرد: با توجه به تلاش های فعالان کوهنوردی این هیئت با رشدی ١٠ پله ای، مقام٢١ کشور را به دست آورد.

پایان مسابقات المپیاد طناب کشی
مسابقات طناب کشی المپیاد ورزشی همگانی استان با حضور ۶ تیم از شهرستان های استان در سالن سرو سایت اداری برگزار شد که در پایان تیم طناب کشی شهرستان سرایان به مقام قهرمانی رسید.

مسابقات رشته ورزشی داژبال برگزار شد
مسابقات داژبال یا همان بازی وسطی به عنوان یکی از رشته های ورزشی در مسابقات المپیاد استان برگزار شد.
رئیس انجمن داژبال استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی عنوان کرد: المپیاد استانی ورزش های همگانی با شعار ما همه برنده ایم به میزبانی بیرجند در رشته داژبال یا همان بازی وسطی با رقابت برترین های استان انجام شد. «کاظمی» ادامه داد: این دوره از رقابت ها با همت هیئت همگانی استان و انجمن داژبال استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و برترین ها مشخص شدند. وی خاطر نشان کرد که در بخش بانوان شهرستان های درمیان و سرایان مقام اول و دوم را کسب کردند و طبس و بیرجند نیز مشترکا سوم شدند. به گفتۀ وی در بخش آقایان هم سرایان، سربیشه و بشرویه به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

قهرمانی بیرجند در مسابقات فوتسال مقطع ابتدایی
تیم امامت امیرآباد بیرجند در مسابقات فوتسال مقطع ابتدایی پسران استان به قهرمانی رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی و به نقل از مسئول انجمن فوتسال و زیرساختی مسابقات فوتسال آموزشگاه های شهرستان بیرجند، در مسابقات فینال فوتسال استان تیم امیرآباد بیرجند ۶ بر ۲ تیم شاهد طبس را شکست داد و طبس توانست مقام دوم را از آن خود کند. «طالبی» افزود: همچنین تیم سه قلعه سرایان ۳ بر ۱ از سد قائم مود سربیشه گذشت و به مقام سومی دست یافت.

برترین های زورخانه ای تجلیل شدند
روز گذشته به همت هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مراسم تجلیل از برترین های زورخانه ای و پیشکسوتان آن ها برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*