اخبار ورزشی استان/جلسه کمیته فنی کشتی فرنگی برگزار شد

دومین دوره مسابقات دوومیدانی برگزار می‌شود
دومین دوره مسابقات قهرمانی طرح استعدادیابی دوومیدانی بانوان در رده سنی نونهال و نوجوانان استان در بیرجند برگزار می‌شود. رئیس هیات دوومیدانی استان با اعلام این خبر، گفت: هدف از این مسابقات علاوه بر طرح استعدادیابی ایجاد شور و نشاط ورزشی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است. «چاجی» افزود: این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر استان در رشته های دوی ۱۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۸۰۰ متر و همچنین پرش طول و پرتاب‌ وزنه می باشد. وی تصریح کرد که این مسابقات امروز در پیست‌ دو و میدانی استادیوم ورزشی ۱۵ هزارنفری غدیر بیرجند برگزار می شود و حدود ۱۵۰ ورزشکار از ۸ شهرستان استان با هم رقابت خواهند کرد.

جلسه کمیته فنی کشتی فرنگی برگزار شد
هیئت کشتی استان در راستای توسعه و برنامه ریزی فنی سال ۹۷ برای کشتی فرنگی جلسه کمیته فنی را برگزار کرد. رئیس هیئت کشتی استان در این زمینه عنوان کرد: با توجه به پتانسیل خوب سنین پایه، در این جلسه پیرامون عدم موفقیت این رشته در میادین ملی و همچنین عدم رغبت شهرستان ها بحث شد. «سروری» تصریح کرد: متأسفانه در شهرستان ها تاکنون برنامه ای خاص برای کشتی فرنگی نبوده است. وی افزود: با برگزاری این جلسه و تشویق شهرستان ها مقرر شد مسابقات فرنگی از این به بعد بصورت مجزا برگزار شود و همچنین اردوهای مشترک و مسابقات چندجانبه نیز داشته باشند.

حضور برادران علیزاده در رقابت های ورزش سه گانه جهان
برادران علیزاده به اولین دوره مسابقات سری جهانی ورزش سه گانه اعزام خواهند شد.طالبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:مسعود و سعید علیزاده به اولین دوره مسابقات سری جهانی ورزش سه گانه در سال ۲۰۱۸ به امارات اعزام خواهند شد.وی افزود:این دوره از رقابت ها دوازدهم اسفند ماه جاری به میزبانی شهر ابوظبی برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*