اخبار ورزشی استان/برگزاری مسابقات شنا در طبس

هم اندیشی برای گسترش کشتی در استان
در راستای گسترش و برنامه ریزی دقیق رشته ورزشی کشتی جلسه هم اندیشی و کمیته فنی برگزار شد.
رئیس هیئت کشتی استان بیان کرد: این جلسه برای برنامه ریزی بهتر برنامه های سال ۹۷ بوده است. «سروری» تصریح کرد: یکی از اهداف سال ۹۷ در کشتی آزاد با عنایت به فراگیر بودن این رشته در سراسر استان حضور کشتی گیران در سکوهای ملی می باشد که این کار فقط با همدلی و همکاری همگانی کشتی گیران محقق می شود.

اعزام پینگ پنگ باز نوجوان استان به مسابقات ملی
پویا احراری، پینگ پنگ باز اهل خراسان جنوبی و عضو تیم تاید واتر بندرعباس به مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور در تهران اعزام شد. رئیس هیئت پینگ پنگ استان با اعلام این خبر گفت: پویا احراری ، پینگ پنگ باز نوجوان استان و عضو تیم تایدواتر بندرعباس در مسابقات باشگاه های کشور که به میزبانی استان تهران از تاریخ۷ تا ۱۲ اسفند برگزار می شود، اعزام شد. «حمیدی» افزود: این ورزشکار نوجوان استانی سال گذشته نیز در مسابقات نونهالان و نوجوانان لیگ برتر باشگاه های کشور، عضو تیم تایدواتر بندرعباس بوده و تیم تایدواتر بندعباس در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب نائب قهرمانی کشور در قسمت بزرگسالان،نونهالان و نوجوانان شده است.

بانوان دو و میدانی‌کار در راه مسابقات ملی
نماینده‌های خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی منطقه ۹ کشور شرکت می کنند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان با اعلام این خبر، گفت: در این مسابقات منطقه‌ای ۵۶ دانشجوی دختر مؤسسات آموزش‌عالی استان‌های خراسان‌رضوی، سمنان، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی در پیست دو و میدانی استاد صابری دانشگاه فردوسی مشهد به رقابت با هم پرداختند. «چاجی» تصریح کرد: مطهره محمدی، زهره اکبری، فاطمه زارعی، معصومه اسحاقی، آزاده قاسمی‌وفا، مریم اصغری، سمیه نطقی‌مقدم و هما نصیریان اعضای تیم استان می باشند.

نتایج مسابقات نیمه نهایی فوتسال بیرجند
در مسابقات نیمه نهایی فوتسال شهرستان بیرجند آسانسور آرمان صعود ۱ بر ۵ از پیشگامان شکست خورد و تیم قرارگاه محمد رسول ا…(ص) ۱ بر صفر از سد مرکز آموزش ۰۴ گذشت.

سرایان نماینده استان در مسابقات بومی و روستایی یزد
تیم ورزش روستایی و بومی محلی شهرستان سرایان به نمایندگی از استان خراسان جنوبی به جشنواره حرکت و برکت شهرستان میبد استان یزد اعزام شد.

برگزاری مسابقات شنا در طبس
رقابت های شنا برای طرح توسعه نشاط اجتماعی در طبس برگزار شد. این دوره از مسابقات بر اساس تفاهم نامه منعقد شده استاندارى خراسان جنوبی و اداره کل ورزش و جوانان در روزهای سوم و چهارم اسفندماه در مجموعه استخر فجر طبس تشکیل شده است. این رقابت ها در تمام رده های سنی خانم ها و آقایان بوده است که در رشته های ماده ۵۰متر آزاد، ۲۵ متر قورباغه، ۱۰۰ متر آزاد و ۲۵متر آزاد برگزار شده و در تمام این ماده ها ورزشکاران اول تا سوم معرفی و تجلیل شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*