آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/برنامه ریزی برای پیشرفت دوومیدانی

برنامه ریزی برای پیشرفت دوومیدانی
مجمع سالیانه هیئت دوومیدانی استان خراسان جنوبی با حضور هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی کشور برگزار و برنامه های پیشرفت دو و میدانی مطرح شد.افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان تحول بزرگی در ورزش دوومیدانی استان ایجاد کنیم. «افضل پور» افزود: باید از مربیان و داوران جوان استان در برگزاری مسابقات استفاده کنیم چراکه این کار موجب پشتوانه سازی هیئت در سالیان آینده می شود. وی بیان کرد: باید فعالیت های هیئت های ورزشی هدفمند باشد و اعزام های آنها نیز بر اساس اولویت بندی انجام شود .این مقام مسئول از دبیرفدراسیون خواست تا در صورت امکان مسابقات کشوری به صورت منطقه ای برگزارشود چراکه از لحاظ بُعد مسافت ورزشکاران خراسان جنوبی دچار مشکلاتی هستند. دبیر فدراسیون دوومیدانی کشور نیز در این جلسه عنوان کرد: دوومیدانی ورزش پر تلاشی است که باید توجه به سنین پایه از همان ابتدای کار مورد توجه قرار گیرد. «هاشم صیامی» افزود: استعدادهای خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد که بایدتوجه ویژه ای به آنان شود.

آغاز مسابقات فوتسال استان
مسابقات فوتسال جوانان از ۲۴ الی ۲۶ اسفندماه آغاز شد که در این دوره از مسابقات ۶ تیم به مصاف هم رفتند.

تجلیل از کمیته های ورزش همگانی
با حضور حسینی، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان و عرفی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بیرجند از مسئولان کمیته های هیئت های همگانی تجلیل شد.

نتایح دارت خوسف
مسابقات دارت المپیاد ورزشی شهرستان خوسف در روستای معصوم آباد با همت هیئت ورزش روستایی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف برگزار شد که به ترتیب زینب سادات میرزازاده، هانیه سادات موسوی و فرشته مشمولی نفرات اول تا سوم شدند.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی انتخاب شد
مهدی سلیم با حفظ مسئولیت های قبلی (روابط عمومی ) و با استعلامات لازم به عنوان سرپرست دبیری هیئت انجمن های ورزشی شهرستان بیرجند انتخاب شد. این سمت قبل از او بر عهده مهدی اسماعیلی بوده است.

غبارروبی مزار شهدا توسط ورزشکاران
جامعه ورزش استان به مناسبت گرامیداشت روز شهدا باحضور مدیرکل ورزش وجوانان گلزار شهدا را غبارروبی کردند.

اخبار کوتاه
*همایش کوهـپیمایی بانوان گرامیداشت مقام مادر و زادروز بانو پروین اعتصامی به همت جمعی از بانوان شهرهای بیرجند و خوسف در باقران بیرجند برگزار و درخاتمه به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.
*افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان استان با معاونین و مسئولان واحدهای اداره کل ورزش و جوانان با خانواده مرحوم حسن رضا عمیدیان مدیر کل فقید ورزش و جوانان استان پنج شنبه شب دیدار داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*