آخرین خبر :

اخبار حوادث استان/بر ترین بانوان مسابقات دارت المپیاد ورزشی استان

تجلیل از برترین های کشتی استان
اولین جشنواره انتخاب و تجلیل از برترین های کشتی استان خراسان جنوبی امشب در سالن همایش ایثار برگزار می شود. رئیس هیات کشتی استان در این باره به امروز خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار در استان تصمیم گرفتیم تا در مراسمی از ورزشکاران، مربیان، داوران، هیات های برتر کشتی استان، چندتن از پیشکسوتان کشتی و فعالان رسانه ای در این رشته تجلیل نماییم. به گفته عباس سروری، امروز در اولین جشنواره انتخاب برترین های کشتی استان از ۱۲ نفر ورزشکار، ۴ نفر مربی، ۳ نفر داور، ۴ نفر پیشکسوت، ۴ هیات برتر، ۳ نفر از بانوان همکار هیات به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و ۱۱ نفر از خبرنگاران فعال و مرتبط با این رشته ورزشی تجلیل به عمل خواهد آمد. سروری تصریح کرد: پیشکسوتان منتخب از میان پیشکسوتان کشتی شهرهایی که نسبت به معرفی پیشکسوت این رشته اقدام کرده اند، برای تجلیل برگزیده شده اند.

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر خراسان جنوبی
امروز خراسان جنوبی- قاسمی
مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد. رئیس اداره تربیت بدنی و تندرستی استان با اعلام این خبر در گفت و گو با امروز خراسان گفت: مسابقات دانش آموزان پسر استان در سه رشته تنیس روی میز، دو و میدانی و فوتسال برگزار می شود. «دادی» تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز و دو و میدانی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول می باشد و مسابقات فوتسال فقط در مقطع ابتدایی است. وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۴۰۰ نفر ورزشکار، مربی و سرپرست حضور دارند، عنوان کرد: از تمام شهرستان ها در قالب تیم های برتر در مسابقات شرکت کرده اند.

قهرمانی تیم فوتسال نونهالان طبس در مسابقات استان
دیدار برگشت مسابقات فوتسال نونهالان استان خراسان جنوبی برگزار شد. در این دیدار دو تیم نونهالان طبس و عماد نظام بشرویه در بشرویه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این نونهالان طبسی بودند که توانستند عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند. دیدار رفت این دو تیم نیز با پیروزی ۲ بر ۱ نونهالان طبس به پایان رسیده بود.

نتایج مسابقات طناب کشی بانوان
مسابقات طناب کشی المپیاد ورزشی همگانی استان با حضور ۸ تیم از شهرستان های استان در سالن سرو سایت اداری آغاز شد که در پایان تیم های طناب کشی شهرستان های سربیشه، طبس و قاین عناوین اول تا سوم مسابقات المپیاد همگانی را بدست آوردند.

بر ترین بانوان مسابقات دارت المپیاد ورزشی استان
مسابقات دارت المپیاد ورزشی همگانی استان با حضور ۳۶ ورزشکار از سراسر استان در خانه دارت دکتر گنجی واقع در مجموعه ولایت آغاز شد که در پایان جوان دارتر استان آتنا بیگمی از بیرجند قهرمان و مریم عرفانیان از بیرجند دوم شد و زهرا رجبی و منصوره توسلی هر دو از دارتر های شهرستان طبس به مقام سوم مشترک مسابقات دست پیدا کردند.

برگزاری کارگاه خبرنویسی برای هیئت های ورزشی
روز گذشته کارگاه خبر نویسی روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیئت های ورزشی و سمن های حوزه جوانان در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*