آخرین خبر :

کمربندی حادثه باز حادثه ساز شد

واژگونی خودرو در بلوار پیامبر اعظم (ص) بیرجند باعث مصدومیت سه نفر شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: روز گذشته یک فقره واژگونی خودروی پژو در بلوار رخ داده که در این حادثه سه نفر مصدوم شده اند. این سه نفر بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتی های پزشکی سرپایی درمان شدند.
سرهنگ علیرضا رضایی از وقوع ۲ هزار و ۲۶۶ فقره تصادف در شهرهای استان از ابتدای امسال تاکنون با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این تصادفات ۲۳ نفر کشته و ۲ هزار و ۶۷۸ نفر مجروح شدند. وی با بیان اینکه تصادفات فوتی ۱۲ درصد کاهش و جرحی ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته، افزود: بیشترین تعداد کشته شدگان در این تصادفات مربوط به بیرجند مرکز استان با ۱۲ نفر بوده است.
وی علت ۳۵ درصد تصادفات را عدم رعایت حق تقدم و ۲۹ درصد عدم توجه به جلو ذکر کرد و گفت: ۴۷ درصد متوفیان این تصادفات مربوط به موتور سوار و ۳۱ درصد مربوط به عابر پیاده بوده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وقوع تصادف و واژگونی خودروهای زیادی را در بلوار پیامبر اعظم (ص) بیرجند شاهد هستیم، گفت: امیدواریم با اجرای مصوبات شورای ترافیک در زمینه ایمن سازی این بلوار شاهد کاهش تصادفات در این محور باشیم.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۳ هزار و ۴۸۳ فقره حادثه رانندگی درون شهری در استان اعمال قانون شده که از این تعداد ۳۰ هزار و ۸۳ فقره حادثه ساز بوده است.
رضایی عنوان کرد: در این ارتباط یک هزار و ۱۲۸ دستگاه موتورسیکلت و هزار و ۶۴۶ خودرو توقیف شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*