میلاد رمضانی قهرمان مسابقات پینگ پنگ نونهالان

بانوی برتر مسابقات استانی پینگ پنگ پیشکسوتان
نرجس سیما قهرمان مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان استان خراسان جنوبی شد. رئیس هیئت تنیس روی میز استان با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا و روز زن برگزار شد. «حمیدی» تصریح کرد: در این مسابقات ۹ بازیکن در سالن شهید سرحدی بیرجند با هم رقابت کردند که نرجس سیما و فاطمه ثارالهی اول و دوم شدند و همچنین منصوره برگی و فاطمه ولوی مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.

میلاد رمضانی قهرمان مسابقات پینگ پنگ نونهالان
میلاد رمضانی قهرمان مسابقات پینگ پنگ نونهالان استان خراسان جنوبی به مناسبت بزرگداشت پروین اعتصامی شد. رئیس هیئت تنیس روی میز استان گفت: این مسابقات با حضور ۹ بازیکن بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد. «حمیدی» بیان کرد: میلاد رمضانی اول، امیرعلی رسانی دوم و محمد حسین دستجردی و امیرسام وصولی مشترکاً سوم شدند.

پایان مسابقات تنیس روی میز مقطع ابتدایی و متوسطه
مسابقات تنیس روی میز مقاطع ابتدایی و متوسطه روز گذشته به پایان رسید. در مسابقات انفرادی مقطع ابتدایی مصطفی طاهری و علیرضا عباسپورفرد از بیرجند مقام اول و دوم و سپهر عندلیب از بیرجند و امیر حسین نخجوانی از فردوس مشترکا سوم شدند. همچنین در مقطع متوسطه اول پویا احراری و حسین یعقوب نژاد از بیرجند مقام اول و دوم را از آن خود کردند و صادق مطیع و سجاد نوایی از فردوس مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

برترین مدیر ورزش کشور انتخاب شد
مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی از سوی وزارت ورزش و جوانان از بین مدیران ورزش کشور، مدیران کل استان ها، رؤسای ۵١ فدراسیون ورزشی، مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان، مدیران عامل باشگاه های ورزشی کشور و مدیران کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر برتر ورزش کشور انتخاب شد.

اولین مسابقات یادواره شهدای جهادکشاورزی استان
اولین مسابقات یادواره شهدای جهاد کشاورزی استان در دو بخش آقایان با حضور ۲۴ نفر و بانوان با ۲۲ نفر از ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان در خانه دارت بیرجند به مناسبت هفته زن برگزار شد. در بخش بانوان معصومه علیپور و قدسیه مودی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و مرضیه قلی زاده و عالیه آریا مشترکا سوم شدند. همچنین در بخش آقایان محمد امیرآبادی اول، سجاد سزاواری دوم و مسعود دهقانی و حسین بهدانی مشترکا سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*