آخرین خبر :

مدیر کل ورزش دردورهمی پیشکسوتان ورزش استان ارائه داد ایده تالیف کتاب و موزه پیشکسوتان ورزش

دو پیشنهاد شامل ایجاد موزه ورزشی برای تمام رشته های ورزشی در استان و دیگری تهیه یک مجموعه و یا کتاب از اسناد در ورزش خراسان در دورهمی پیشکسوتان ورزش استان مطرح شد.
دورهمی پیشکسوتان تمام اقشار
در این نشست که در هتل سپهر برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی جزو استان های غنی محسوب می شود و افتخار می کنم در چنین استانی خدمت می کنم. «اسماعیلی» پیشنهاد داد که در سال ۹۷ حتما برای تمام پیشکسوتان حوزه های مختلف مراسمی برگزار شود که بتوانیم از تجربه این افراد بهره مند شویم.
توسعه نشاط اجتماعی
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی نیز تأکید کرد: اینگونه نشست ها باعث تقویت پایه اجتماعی و افزایش ارتباط افراد مجرب و با تجربه با جوانان می شود. «عصمت محمودی» تصریح کرد: سایر اقشار کارمندی و تشکل های اجتماعی هم باید از این گونه حرکت های مثبت داشته باشند و نظیر این نشست ها را در هر گروه و قشر شغلی و صنفی داشته باشیم.
الگوسازی پیشکسوتان
مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه عنوان کرد: ورزش استان مدیون وجود پیشکسوتان می باشد و هر چه اکنون ادامه داده می شود ماحصل این افراد با تجربه است. «افضل پور» با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه گران بهای ورزش استان هستند، گفت: باید از این افراد برای پوشش و حذف خلا هایی که داریم بهره ببریم و چالش های ورزشی امروز را با حضور آنها برطرف کنیم. وی تأکید کرد: از پیشکسوتان می توان به عنوان الگوهای مناسب و مطلوبی برای جوانان استفاده کرد واین موضوع با حضور آنها بین ورزشکاران جوان امکان پذیر می شود. این مقام مسئول همچنین دو پیشنهاد داد که شامل ایجاد موزه ورزشی برای تمام رشته های ورزشی در استان و دیگری تهیه یک مجموعه و یا کتاب از اسناد در ورزش خراسان جنوبی بود.«آذرکار»، مدیر هتل سپهر هم در این جلسه گفت: یکی از هدف های من از راه اندازی این هتل دورهم جمع کردن پیشکسوتان استان در تمام حوزه ها بوده است تا بتوانیم از تجربیات آنان استفاده کامل را ببریم. وی خاطر نشان کرد: پیشکسوتان سرمایه های جامعه محسوب می شوند.
در این جلسه توسط مدیرکل ورزش و جوانان و به مناسبت روز زن از ۴ بانوی پیشکسوت ورزشی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*