آخرین خبر :

محور بیرجند- قاین جان زن و کودک را گرفت

روز گذشته یک خانم ۳۲ ساله و کودک سه ساله بر اثر برخورد خودروی پراید با گاردریل جاده بیرجند – قاین جان باختند. فرمانده پلیس راه استان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته یک دستگاه پراید حامل شش سرنشین در کیلومتر ۱۱ جاده بیرجند به قائن بر اثر برخورد به گارد ریل جاده واژگون شد .به گفته سرهنگ حسین رضایی با اطلاع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: متأسفانه بر اثر این حادثه یک خانم ۳۲ ساله و کودک سه ساله او در دم جان باختند و یکی از سرنشینان دیگر خودرو مصدوم و به بیمارستان شهدای قاین اعزام شد .فرمانده پلیس راه استان علت اولیه حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده پراید اعلام کرد.
وی در ادامه از آمادگی کامل پلیس راه استان در محورهای اصلی و فرعی خبر داد و گفت: اکیپ های زمستانی پلیس راه استان آمادگی کامل را برای هرگونه حادثه ای دارند.
به گفته سرهنگ رضایی با توجه به اخطاریه های هواشناسی تیم های پشتیبانی پلیس راه و سایر نیروهای انتظامی نیز در آمادگی کامل هستند، اما جاده های استان لغزنده است، رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.
وی با اشاره به بارش برف و باران و لغزندگی جاده ها در برخی راه های استان افزود: تردد در تمام محورهای استان روان و عادی است و با توجه به ادامه بارندگی، رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، سرعت مجاز و با احتیاط کامل رانندگی کنند.
سرهنگ رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در جریان می باشد، عنوان کرد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده ها همشهریان از سفر های غیر ضرور جدا خودداری کنند.
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه تردد کنند و رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی به ازای هر ۱۰ کیلومتر سرعت طول یک وسیله نقلیه باید در نظر گرفته شود.
سرهنگ رضایی تأکید کرد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن سیستم برف پاک کن و بخاری وسیله نقلیه و همچنین سالم بودن لاستیک‌ها اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی پلیس راه کماکان در طرح زمستانی در جاده های استان مستقر هستند، بیان کرد: رانندگان قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و۱۱۰ تماس گیرند تا از وضعیت جاده اطلاع کامل داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*