فرزندان ممتاز فرهنگیان دبستان شهید آیت تجلیل شدند روز خوب دانش آموزان در جشنواره سبزه

اولین یادواره تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگیان دبستان شهید آیت دوره اول برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار شد.به گزارش خبرنگار امروز خراسان جنوبی ، در این مراسم لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش بیرجند و فرهنگیان دبستان شهید آیت دوره اول به همراه خانواده های خود و فرزندان ممتازشان در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دانشگاه حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم مدیر دبستان شهید آیت دوره اول گفت : در آستانه سال نو برای اولین بار در استان تصمیم گرفتیم تا از فرزندان ممتاز فرهنگیان شاغل در این آموزشگاه تجلیل کنیم .
علیرضا بنی اسدی افزود : این یادواره برای قدردانی از فرزندان ساعی و ممتاز فرهنگیان در عرصه علم و تحصیل و در راستای تکریم و ارتقای منزلت اجتماعی معلمان انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد : امروز در دنیا نیروی انسانی از ارزش ویژه‌ای برخوردار است و آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیشترین نقش را در توسعه نیروی انسانی دارد، شایسته توجه خاص است.
در این مراسم برنامه های شاد و مفرحی برای دانش آموزان ممتاز فرهنگی شامل اجرای استندآپ کمدی ، شعبده بازی و تقلید صدا انجام شده و در پایان دانش آموزان فرهنگی لوح تقدیر و هدیه خود را از مسئولان حاضر در جلسه دریافت کردند. همچنین به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ دانش آموزان دبستان شهید آیت «دوره اول» بیرجند با برگزاری ششمین جشنواره سبزه به استقبال بهار و عید نوروز رفتند. مدیر دبستان شهید آیت «دوره اول» در ابتدای این مراسم که به منظور تجلیل از برگزیدگان جشنواره سبزه برگزار شد، گفت : جشنواره سبزه برای ششمین سال در دبستان شهید آیت «دوره اول» برگزار شد که با استقبال پرشور دانش آموزان و خانواده هایشان مواجه شد.
بنی اسدی افزود : امسال در این جشنواره از سوی شرکت کنندگان بیش از ۶۰ سبزه که در شکل های مختلف تدارک دیده شده بود ارائه شد که پس از داوری توسط هیأت داوران ۱۰ اثر برگزیده شد و به مرحله پایانی این جشنواره راه یافت .
وی اظهار داشت : امسال جشنواره در سه بخش دانش آموزی ، اولیای دانش آموزان و معلمان کار خود را آغاز کرده و در هر سه بخش آثاری به جشنواره ارائه شد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*