در اولین تور رسانه ای ورزش و جوانان عنوان شد نیاز ۴۰۰ میلیونی برای نگهداری استادیوم ۱۵ هزار نفری

در اولین تور رسانه ای ورزش و جوانان عنوان شد
نیاز ۴۰۰ میلیونی برای نگهداری
استادیوم ۱۵ هزار نفری
نگهداری استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار می خواهد. مدیرکل ورزش و جوانان استان روز گذشته در اولین تور رسانه ای ورزش و جوانان عنوان کرد: هدف اصلی این تور اطلاع رسانی در مورد وضعیت استادیوم بوده است. «افضل پور» تأکید کرد که برای احداث این مجموعه بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای آبیاری، هزینه های انرژی و جلوگیری از تخریب این استادیوم سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که باید مسئولان استانی در این زمینه کمک کنند. وی با بیان اینکه استانداری در این مورد قول هایی داده است، گفت: ما درخواست کرده ایم که عنوان ردیف بودجه از احداث به نگهداری تغییر کند تا بتوانیم بودجه و اعتبار خود را در این بخش تأمین کنیم.

رتبه اول ورزشکاران سازماندهی شده
برای کاراته استان
هیئت کاراته خراسان جنوبی در بین هیئت های ورزشی انفرادی استان خراسان جنوبی رتبه نخست را در سال ۱۳۹۶ به خود اختصاص داد.
نتایج مسابقات پینگ پنگ امید استان
نتایج مسابقات پینگ پنگ نوجوانان، جوانان و امید استان اعلام شد. رئیس هیئت تنیس روی میز استان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نوجوانان استان که به مناسبت روز احسان و نیکوکاری با حضور ۹ بازیکن برگزار شده بود با قهرمانی میلاد رمضانی به کار خود پایان داد، همچنین امیرحسین دستجردی دوم، مرتضی قاسمی و امیرحسین کارگر مشترکاً سوم شدند. «حمیدی» خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ جوانان استان به مناسبت روز احسان و نیکوکاری نیز با حضور ۱۴ بازیکن از شهرستان های بیرجند و قاین در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و آرمین عبدالهی اول، میلاد رمضانی دوم، مهدی وداد و عرفان ا… یاری مشترکاً سوم شدند.
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ امید و خردسالان استان هم به مناسبت روز درختکاری با قهرمانی پویا احراری به اتمام رسید و عارف محمدی دوم، محمد امین حاجی پور و سید سپهر عندلیب مقدم مشترکاً سوم شدند.

افتتاح مجهزترین مرکز فیزیوتراپی
پزشکی ورزشی شرق کشور
با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور مجهزترین مرکز فیزیوتراپی شرق کشور در بیرجند افتتاح شد.مرکز تخصصی فیزیوتراپی پزشکی ورزشی خراسان جنوبی با اعتبار ۲ میلیارد تومان در فاز یک، با ۱ فیزیوتراپ، ۲ کمک فیزیوتراپ و ۱ مسئول امور اداری و با تجهیزات ۱۱ کابین فیزیوتراپی دارای اتاق ماساژ و تمرین درمانی در فاز یک افتتاح شد و در فاز ۲ قرار است مگاتراپی و کار درمانی جداسازی شوند.

محمدرضا چمنی دبیر هیئت پینگ پنگ استان شد
محمدرضا چمنی بعنوان دبیر هیئت پینگ پنگ استان خراسان جنوبی انتخاب شد. علیرضا حمیدی رئیس هیئت استان طی حکمی محمدرضا چمنی را بعنوان دبیر هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی معرفی و از محمدرضا عباسپور فرد دبیر سابق هیئت تشکر کرد.

«پارکور» در راه خراسان جنوبی
با همت هیئت انجمن های ورزشی استان و کمیته پارکور علی اکبرزاده برای حضور در اولین کلاس مربیگری پارکور که در استان مرکزی برگزار می شود اعزام شد. گفتنی است که او یکی از نمایندگان فعال پارکور استان می باشد و در آینده رایزنی لازم را با مسئولان پارکور کشور انجام خواهد داد.

دعوت دو بانوی هفت سنگ باز استان به اردوی تیم ملی
علی آبادی، دبیر هیئت روستایی و عشایری استان عنوان کرد: طی نامه ای از سوی غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون معصومه شهریاری و مریم طهماسبی از ورزشکاران تیم هفت سنگ روستایی هیات استان از شهرستان های بیرجند و سرایان به اردوی تیم ملی هفت سنگ کشور دعوت شدند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*