آخرین خبر :

برترین‌های مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان دختر استان معرفی شدند

برترین‌های مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان
دختر استان معرفی شدند
مسابقات دو و میدانی نوجوانان دختر استان «جام فجر» با معرفی برترین‌ها به اتمام رسید. رئیس هیئت دو و میدانی استان با بیان این مطلب گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان دختر استان در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی برگزار شد. «چاجی» تصریح کرد: در این مسابقه استانی ۷۵ بانوی دو و میدانی‌کار استان در ماده‌های دوی(۱۰۰، ۱۵۰۰) متر، پرش طول و پرتاب وزنه در استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند با یکدیگر رقابت کردند. وی افزود: بینا طرمی از بیرجند در مسابقات دوی ۱۰۰ متر نوجوانان دختر استان بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه پسندیده‌فرد از بیرجند نایب‌قهرمان شد و کوثر محمدزاده از بیرجند به مقام سوم رسید. همچنین افسانه سبزه‌کار از بیرجند در دوی ۱۵۰۰ متر قهرمان، فاطمه قاری‌زاده از بیرجند مقام دوم و عالیه رستگاری از بیرجند در جایگاه سوم قرار گرفت. به گفتۀ وی در مسابقات پرش طول نیز کوثر محمدزاده از بیرجند، فاطمه پسندیده‌فرد از بیرجند و افسانه سبزه‌کار از بیرجند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در پرتاب وزنه هم آیدا کلنگی‌خواه از بیرجند، فاطمه‌زهرا طالبی از نهبندان و الهام نوروزپور از بیرجند مقام اول تا سوم را به دست آوردند. این مقام مسئول خاطر نشان کرد که در بخش تیمی هم بیرجند با کسب ۱۱ مدال رنگی بر سکوی نخست ایستاد و نهبندان مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد.
نتایج اولیه مسابقات مچ اندازی کشور
در روز اول مچ اندازی کشور به میزبانی طبس در بخش تیمی جوانان و امید مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور شهر طبس راست دست، گلستان با ۷۹ امتیاز اول، خراسان جنوبی با ۵۰ امتیاز دوم و اصفهان ۴۰ امتیاز سوم شدند. همچنین در بخش تیمی راست دست قهرمانی مچ اندازی طبس در مجموع اوزان مقام اول به گلستان با ۱۶۲ امتیاز، مقام دوم اصفهان ۱۳۸ امتیاز و خراسان جنوبی با ۵۰ امتیاز سوم شدند.
۲ مدال برنز کونگ‌فوتوآی ملی به استان رسید
در مسابقات کونگ‌فوتوآ قهرمانی بانوان بزرگسال کشور محبوبه و مهناز احراری با کسب دو نشان برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی خراسان‌رضوی در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان طرقبه و شاندیز با شرکت بیش از ۱۲۰ رزمی‌کار سراسر کشور برگزار شد که محبوبه احراری در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم این ماراتن ملی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد و مهناز احراری در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کونگ‌فوتوآ بزرگسالان کشور با مدال برنز مقام سوم رقابت‌ها را کسب کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*