اخبار کوتاه حوادث استان/ معدوم کردن ۵۰۰ کیلوگرم مرغ غیرقابل مصرف

تشکیل ۸۰ پرونده تخلف از آغاز طرح نظارتی نوروز
۸۰ پرونده تخلف از آغاز طرح نظارتی نوروز در خراسان جنوبی تشکیل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ارزش ریالی این تخلفات ۳۹ میلیون تومان است که به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است. طرح نظارتی ویژه نوروز از بهمن ماه آغاز شده است و تا پایان فروردین ماه سال ۹۷ ادامه دارد.داود شهرکی افزود: بیشترین تخلفات در اجرای این طرح درج نکردن قیمت، عرضه کالای قاچاق و گرانفروشی بوده است. وی به اجرای این طرح نظارتی با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همراهی سایر دستگاه های مرتبط اشاره کرد و گفت: در این طرح تاکنون بیش از شش هزار و ۵۶۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان انجام شده است.

معدوم کردن ۵۰۰ کیلوگرم مرغ غیرقابل مصرف
۵۰۰ کیلوگرم مرغ غیر قابل مصرف در کشتارگاه بیرجند ضبط و معدوم شد.رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان به صورت مستمر بر تمامی مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت بهداشتی داشته و در صورت مشاهده هرگونه مخاطره در هر یک از مراحل نسبت به حذف فرآورده غیر بهداشتی و خارج کردن آن از چرخه مصرف اقدام می کنند. حسن علیزاده افزود: با استقرار دامپزشکان دولتی در کشتارگاه های شهرستان، دام و طیور زنده آماده کشتار قبل از ذبح تحت بررسی و معاینات بالینی قرار گرفته و در همین مرحله در صورت مشاهده حیوان بیمار از کشتار آن جلوگیری می شود.

جریمه ۹ میلیون تومانی قاچاقچی کالا در قاین
قاچاقچی کالا در قاین ۹ میلیون تومان جریمه شد. منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: این فرد مقادیری کالای قاچاق از جمله ۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار، ۶ هزار ۴۸عدد دستمال دست و صورت پارچه ای و ۹۲ کیلوگرم انفیه را وارد کرده بود که پس از بررسی پرونده و محرز شدن تخلف، متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۹ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*