اخبار کوتاه حوادث استان/کشف بیش از ۴۸هزار انواع مواد محترقه در”بیرجند”

کشف بیش از ۴۸هزار انواع مواد محترقه در”بیرجند”
جانشین انتظامی استان از کشف ۴۸هزارو ۱۰۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان بیرجند خبر داد.سرهنگ”سعید دادگر”با اعلام این خبر گفت:در راستای اجرای طرح مقابله با مواد محترقه قاچاق،مأموران پلیس امنیت عمومی استان یک نفر از عاملان توزیع این مواد را دستگیر و ۴۸ هزار و ۱۰۰عدد انواع مواد محترقه را در شهرستان بیرجند کشف کردند.وی افزود:در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.سرهنگ دادگر با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه به والدین توصیه کرد:در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

قاچاقچیان ۶۰ کیلو مواد مخدر
در آبیزدستگیر شدند
صبح دیروز ماموران پاسگاه انتظامی شهر آبیز از دستگیری دو متهم و کشف ۶۰ کیلو و سیصد گرم مواد مخدر تریاک خبر دادند، به گزارش خبرنگار ما این مواد مخدر از دو دستگاه خودروی ۲۰۶ و پراید کشف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

۵ تصادف و یک کشته در دوروز
جانشین پلیس راه استان خراسان جنوبی از وقوع ۵ تصادف با یک کشته و ۱۰ مصدوم طی دور روز گذشته خبر داد. سرهنگ نیکمرد افزود: براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با شتر در جاده خور- عرب آباد یک نفر جان باخت و ۲ نفر زخمی شدند.وی عنوان کرد: در حادثه دیگر بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو در محور قاین – گناباد ۳نفر مصدوم شدند که مصدومان توسط هلال احمر و اورژانس به بیمارستان شهدای قاین انتقال یافتند.به گفته سرهنگ نیک مرد یک واژگونی کامیونت در محور قاین به گناباد نیر اتفاق افتاد که این حادثه خوشبختانه مصدوم نداشته است.جانشین پلیس راه استان ادامه داد: در یک واژگونی خودروی تیبا در محورخوسف_بیرجند نیز ۳ نفر مصدوم شدند که مصدومین به درمانگاه خوسف و سپس بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند. سرهنگ نیکمرد با اشاره به حادثه واژگونی یک تریلی در محور قاین – بیرجند هم گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند. گفتنی است روز گذشته یک دستگاه خودرو در داخل شهر سربیشه به یک عابر پیاده برخورد کرد که متاسفانه عابر پیاده در این حادثه جان خود را از دست داده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*