۷ اقامتگاه بومگردی در سرایان به بهره برداری می رسد

۷ اقامتگاه بوم گردی جدید در سرایان احداث می شود. مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان گفت: استقبال بسیار خوبی از اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان شده و علاوه بر روستای نوده بزودی ۷ اقامتگاه بوم گردی دیگر در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که با توجه به اینکه پرونده چند واحد بوم گردی دیگر در حال تکمیل است احتمال دارد تعداد واحدهای بوم گردی شهرستان تا پایان سال ۹۷ به ۱۲ تا ۱۵ مورد برسد.
محمد عرب افزود: با تکمیل پرونده و اخذ استعلام های مربوطه بزودی اقامتگاه بوم گردی در روستای نوده که از مناطق دیدنی و روستاهای ییلاقی شهرستان می باشد به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد : این اقامتگاه در یکی از خانه های قدیم روستا ایجاد خواهد شد و حدود ۴۵۰ مترمربع مساحت ،۴ سوئیت مجزا و تعدادی اتاق دارد که امید است قبل از پایان سال جاری بتوانیم این واحد بوم گردی را افتتاح کنیم و در ایام تعطیلات عید نوروز گردشگران و مسافران شهرستان بتوانند از خدمات این اقامتگاه بهره مند شوند.
وی گفت: متقاضیان، سرمایه گذاران و مالکین خانه های تاریخی ارزشمند می توانند برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در شهرستان اقدام نمایند چرا که هنوز در اکثر روستاها و نقاط شهرستان پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری قرار دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*