پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام.من یک شهرونده بیرجندی می خواستم به نوبه خودم ازشهرداری ناحیه ۲تشکرکنم چون به جهت پاره ای ازمشکلات خیابان های سایت اداری  مراجعه کردم وبلافاصله پیگیری شد ومرتفع گردید.باتشکرازهمه عزیزان درخدمات شهری ناحیه ۲شهرداری.
۲
با سلام و تشکر از شهردار محترم .لطفا با توجه به نزدیکی عید نوروز به فضای سبز بلوار توحید توجه فرمایید.. چون اصلا به زیبایی فلکه توحید و خیابان توحید خیلی وقته رسیدگی نشده است .ممنون
۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ۱۰:۳۰:۵۳ خوانده نشده خیر
۳
باسلام جناب شهردار لطف کنید برای ما و فرزندانمان که فضای سبز و ورودی سپیده درست نشد لااقل برای نوه های ما فکری بکنید .البته اگر شهروندان حقی دارند.!؟
۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ۱۰:۲۳:۵۵ خوانده نشده خیر
خیر
۵
چرا همه خودشان را به بی راهه می زنند , یعنی منظور آقای روحانی را از رفراندوم نمی دانیم ۰ رک و پوست کنده چون مسأله رابطه مستقیم با امریکا به سد محکم نظرات رهبری دوراندیش و با کیاست رهبر معظم انقلاب برخورد نموده آقایان اصلاح طلب می خواهند مسأله مهم سیاست خارجی را که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و عنقریب خاورمیانه را تحت حکومت قلبی و نه سیاسی نظام قرارداده با همه پرسی از مردمی که بر ظرایف نظام سلطه آگاهی ندارند کل نظام را فشل نموده و مفت و مجانی در هاضمه نظام جهانی قرار دهند والسلام۰
۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ۰۸:۵۴:۱۹ خوانده نشده خیر
۶
سلام دبیران محترم روزنامه خراسان  امروز لطف فرمایید اخرین جمله روزنامه در قسمت انلاین به وقت حاتمی کیا را بخوانید اینگونه اشتباهات نگارشی که با دید مثبت حتما قصد و غرضی هم در کار نبوده؛؛؛؛؛ گاهی اوقات تفراو را میرنجاند ودر واقع تایید همان اشتباهی است که در برنامه هفت رخ داده است  .جمله ی عده ای …….
۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ۰۸:۲۴:۰۶ خوانده نشده خیر
۷
باسلام از شورای شهر وشهردار عزیز خواهش می کنیم نظر لطفی به نیروی هوایی ۱ در خصوص باز گشایی این کوچه واستفاده اهالی از بلوار بقیته اله اقدام عاجل مبذول فرمایند وبه ارزوی مردم جامه عمل بپوشانید لطفا از نزدیک بازدید فرمایید
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۱:۵۵:۰۵ خوانده نشده خیر
۸
دریابید
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۱:۵۳:۱۱ خوانده نشده خیر
۹
جنابان مطهری و صادقی نمایندگان محترم مجلس که همیشه مترصد کوچکترین روزنه ای از نقایص عملکردی ارگانهای انقلابی و نهادهای دینی مراجع و علما هستند خوب است اگر واقعأ مدعی نمایندگی مردم هستند چرا در موضوع آزار دهنده اراضی منابع طبیعی که عده ای را مشغول بخوربخور زمین خواری در مناطق طلایی نموده و اکثریتی را در مناطقی مثل خراسان جنوبی دچار تخریب و قلع و قمع درختان نموده و هیچ نماینده ای ککش نمی گزد چرا هیچ نماینده ای ورود نمی کند  ۰آقای مطهری اگر همان اندازه وقتی که صرف بازبینی فیلم یک استاد جاسوس در سلول وی کردید در سازمان منابع طبیعی می کردید مشکل هزاران کشاورز جان به لب رسیده حل می شد ۰ شما به عنوان نماینده مجلس دنبال چی هستید و مطالبات چند درصد مردم را پیگیری می کنید ? آیا به اندازه کافی از آن طرفی ها ۲۰ آفرین نگرفته اید ?    
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۱:۳۰:۰۵ خوانده نشده خیر
۱۰
باسلام. شهرمن بیرجند افسوس که مدیریت ومسوولیت وریاست وسرپرستی بیشترادارات وسازمانهارابه تعدادی افراد داده اند که فقط مادر زاد کلمه نه نمیشه  نمیتونیم. برید بعدم خبرمیدیم. قانون به ما اجازه نمیده. وعباراتی از این قبیل رو یادگرفته اند بخدا مسوولین پایتخت نمیدانند که اینجاسلیقه ایی جواب میدهند و استخدام میکنند.والا زیرنظرمشهدکه بودیم بهتربود.الان چی؟ فقط غیربومی ها وغریبه ها وتعدادی فامیل و…؟
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۱:۱۶:۱۵ خوانده نشده خیر
۱۱
با سلا م تا کسی تلفی ها عا مل مخر ب و مزا حم بر ای همسا یه ها هستند نه پل میشنا سند و نه غیر پل وبر ای ما شین همسا یه ها سپر و گلگیر نمی گذ ا ر ند از ر اهنما یی و را نند گی تقا ضا د اریم فکر ی برای این رانند گا ن بی نظم بر دا ر ند
۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۰:۱۶:۴۰ خوانده نشده خیر
۱۲ ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۰:۱۵:۲۰ خوانده نشده خیر
۱۳ ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۲۰:۱۳:۴۶ خوانده نشده خیر
۱۴ ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۱۷:۵۶:۱۸ خوانده نشده خیر
۱۵ ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۱۷:۵۳:۰۴ خوانده نشده خیر
۱۶
با سلام ..در ورودی شهرک چهکند احتمال تصادف وسایل نقلیه بسیار زیاد است . چرا جاده خاکی منتهی به معصومیه و یا جاده خاکی چهکند به میدان پیامبر اعظم (ص) زیرسازی و آسفالت نمی شود؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*