پیامک

شهردار محترم عید نزدیک است…
ورودی خیابان سپیده (از سمت محلاتی)منتظر دستان پرمهر شماست.
۲
حدود دوسال و نیم است که از طریق دانشگاه بیرجند برای بنده از دانشگاه آزاد بیرجند تقاضای تاییدیه تحصیلی شده وتا امروز هنوز پاسخ ارسال نشده است.چرا  ?  لطفا پیگیری بفرمایید.البته شاید مسیر خیلی طولانی است.        
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۷:۱۶ خوانده نشده خیر
۳
افزایش قیمت آب ، برق ، کاز ، دلار ، طلا  ، وسایل زندکی ،هزینه درمان ، تفریح رفتن ، حتی قبر هم برای مردن کران ، بس ما به جه امیدی زنده باشیم تا زندکی کنیم ، مسؤلین فقط وعده های خوب میدن ، به قولی میکن بزک نمیر بهار میاد ، خربزه …..
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۱۳:۴۴:۳۹ خوانده نشده خیر
۴
واقعأ معلوم نیست چه دست هایی در کار است که جدیدأ سلطنت طلب ها , منافقین را موجه  و دزد و دغل ها را به عنوان کارآفرین و تاجر مطرح می کنند ۰ مثلأ شهرام جزایری که آقای کروبی و خیلی از نمایندگان دیگر را آلوده رشوه خواری کرده توسط ر سانه ها تطهیر می شود و عنقریب از نظام درخواست غرامت هم خواهد نمود ۰ و کسانی پیدا خواهند شد در کنار دفاع از سران فتنه زحمت دفاع از شهرام خان ها را هم متحمل شوند ۰ فقط باید گفت در سالگرد دهه فجر انقلاب چرا بجای یادآوری زحمت کشان انقلاب مصاحبه شهرام جزایری را نشر می دهند ? چشم امام و حزب ا ۰۰۰ روشن !!!
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۱۳:۲۳:۳۹ خوانده نشده خیر
۵
با سلام از شهردارمحترم منطقه ۲ خواهشمندیم زمینی را جهت پارک و فضای سبز در خ سپیده اختصاص دهند از فلکه سوم سجادشهر به بعد پارکی وجود ندارد
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۱۰:۲۹:۲۱ خوانده نشده خیر
۶
کاش یکنفر پیدا میشد به این نانوایی ها برای سرکشی میرفت خیلی هاشون نه نان با کیفیت میپزن نه وزن چونه هاشون درسته،نمونش همین نانوایی حاشیه میدان …… اندازه نون نصف شده بهش اعتراض کردم میگه شما اشتباه داری وگرنه همون نونه فرقی نکرده!
—————
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۰۹:۱۷:۱۴ خوانده نشده خیر
۷
اقدامات امروز مجلس ما را به یاد گفته های شهید دکتر شریعتی می اندازد که : زیر هیچ قرارداد استعماری امضای یک آخوند نجف رفته نیست ولی امضای دکتر و مهندس تا دلت بخواد
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۰۷:۵۳:۰۷ خوانده نشده خیر
۸
سلام در روزنامه روز دوشنبه در lمطلب نون رو کی می پزه از نانواهای خوش انصاف و خدایی بودن انان در شهرستان بیرجند سخن به میان امده است که با انچه مردم در نانوایی ها مشاهده میکنند هیچ سنخیتی ندارد در وزن کردن نان ها ی سنگک با ترازوی دیجیتالی سنگ هم به قیمت نان فروخته میشودو همچنین کار کردن برخی افراد نا بالغ یا خانم هایی که با همراه داشتن بچه کوچک و عدم رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط مبادرت به همکاری در نانوایی ها می نمایندنادیده گرفته شده است البته جای تشکر از برخی نانواها هم نباید نادیده گرفته شود
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ۰۷:۰۱:۰۱ خوانده نشده خیر
۹
متن دوم اصلاحیه و متن دوم صحیح می باشد
۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ۱۳:۰۶:۲۴ خوانده نشده خیر
۱۰
باسلام”
بنده فرزند شهید”  و جمعی از خانواده ی یک شهید بزرگوار هستیم؛
شهید عزیز و مظلوم ما ” ٣۵ سال پیش در عملیات آفندی نصر در لشکر ٩٢ زرهی خوزستان در هویزه قطعه قطعه شد و به شهادت رسیدند’
گله ی ما از آقای استاندار  و مسئولین و مشاور ایثارگران استاندار این است که ؛ آقایان مسئولین و جناب اقای مروج الشریعه، آیا خون شهدای دیگر رنگین تر از خون شهید مظلوم ما است؟ آیا برای شهدا هم تبعیض قایل میشوید!؟
چگونه میشود که اقایان مسئولین در یک سال  با یک خانواده عزیز شهید که نام نمیبریم ٣ بار در یک سال تجلیل کردید! ولی تا اکنون خود حضرتعالی و اقایان استاندار گذشته و مسئولین١ بار هم که شده حتی تلفنی ، جویای وضعیت این خانواده شهید نشدید که ما آیا زنده ایم یا مرده!  که همسر گرامی این شهید ٢ سال پیش از دنیا رفتند”
البته بدانند اقایان مسئولین و شما اقای استاندار؛  ما به تشکر و یا دیدار و تجلیل  شما نمانده ایم پاداش اجر شهادت با خود سیدالشهدا و پروردگار است، اما اقای مروج الشریعه و دیگر مسئولین:  بهتر است فرموده ی مقام معظم رهبری، که فرمودند:  «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» را در اتاق خود قاب میکردید” و ای کاش میدانستید اکنون ” امنیت، معنویت سرافرازی  این نظام اسلامی و جایگاهی که دارید را مدیون خون همین شهدا هستید”
مردم شریف هم بداند آنچنان که میگویند به خانواده های شهدا رسیدگی های انچنانی میکنند، انچنان هم صحیح نیست”
۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ۱۳:۰۶:۱۰ خوانده نشده خیر
۱۱
سلام این وضعیت جدید کارتخوانهای کسبه و……که بعداز۲۴ساعت به حساب می آیدبسیار ترفند ناشیانه ای است .مواظب باشید پولها ازکانادا سردرنیارن.کارت کشیدن ممنوع.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*