آخرین خبر :

رشد ۱۴۰ درصدی سهمیه احداث مسکن بهزیستی خوسف در سال جاری

سرپرست اداره بهزیستی خوسف از افزایش ۱۴۰ درصدی سهمیه احداث مسکن شهرستان خوسف در سال جاری خبر داد.

حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:حمایت از جامعه هدف وظیفه ذاتی سازمان بهزیستی است و در راستای کاهش دغدغه های بحث احداث خانه های مسکونی سازمان بهزیستی کشور،سازمان مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بنیاد مستضعفان و اداره هماهنگی با مؤسسات غیردولتی،مشارکت های مردمی و اشتغال اقدامات مؤثری انجام شده است که نتیجه حاصله،افزایش ۱۴۰ درصدی سهمیه شهرستان در سال جاری بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴واحد در حال احداث است،افزود:استفاده از تسهیلات و امتیازات قید شده در متن آئین نامه تأمین مسکن معلولان و مددجویان مختص معلولان و مددجویان نیازمند فاقد مسکن،دارای پرونده ثبت شده در بانک اطلاعات مددجویان و تحت پوشش حمایت های مستمر سازمان است که تمامی اقدامات لازم طبق دستورالعمل ها صورت گرفته و تمامی زمین ها در دست اقدام و احداث است.

حسینی مقدم گفت:کمک های بلاعوض،تسهیلات ۴ درصد و معافیت های حق انشعابات گامی مؤثر برای خانه دار شدن جامعه هدف بهزیستی بوده است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف مهم ترین مشکل را در أخذ تسهیلات برشمرد و افزود:متأسفانه پرداخت وامها کاملا سلیقه ای انجام می شود به طوری که یک بانک با یک ضامن تسهیلات را پرداخت نموده و بانک دیگر با دو ضامن و یکسری از نظرات خاص مدیریتی أخذ تسهیلات را با مشکل مواجه نموده است که اگر در این موضوع اقدام جدی نشود روند احداث با کندی مواجه خواهد شد.

وی گفت:برای خانواده های دو معلول یا چند معلولی دولت زمین رایگان اختصاص می دهد و به سایر متقاضیان واجد شرایط با تخفیف واگذاری زمین صورت می گیرد که متقاضیان به سهولت می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

حسینی مقدم افزود:با توجه به اینکه از اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در جهت افزایش سهمیه قول مساعد گرفته شده است اگر مددجویان،متقاضی دریافت این خدمت ارزشمند دولت هستند به اداره بهزیستی خوسف مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*