رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سالروز ورود امام (ره): راه تداوم انقلاب اسلامی خدمت صادقانه است

راه تداوم انقلاب اسلامی خدمت صادقانه به مردم است و مسئولان باید بدانند که خادم مردم هستند.
ویژه برنامه گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، سردار غیب پرور رئیس بسیج مستضعفین کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان، و اقشار مختلف مردم انقلابی در میدان امام خمینی(ره) شهر بیرجند برگزار شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عاقبت بخیری مسئولان در مردم داری و قدردانی مردم و کار برای مردم است، افزود: مسئولان باید بدانند خادم ملت هستند و اگر نتوانیم این مهم را به درستی محقق کنیم دیگر نمی توان کاری کرد چون راه تداوم انقلاب اسلامی در خدمت صادقانه به مردم است.
سردار غیب پرور در این مراسم با گرامی داشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی هدیه ای از جانب خداوند متعال است چرا که قرن‌های متمادی مخصوصاً بعد از غیبت کبری امام عصر (عج)، آزادمردانی آمدند و رفتند اما موفق به تشکیل حکومت اسلامی نشدند و خداوند اراده فرمود این مهم با دستان قدرتمند امام خمینی (ره) رقم بخورد.
اواظهار داشت: امام خمینی (ره)در یک کلمه انسان امروز را با خدا آشتی داد و فطرت های پاک مردم را یکبار دیگر متوجه خدا پرستی کرد و در واقع هنر امام خمینی (ره) این بود که ثابت کرد می توان جامعه را در پرتو دین خدا مدیریت کرد و امروز هرچند مشکلاتی وجود دارد اما با عزت و اقتدار در عالم سرفراز هستیم.او با بیان اینکه یکی از وجوه عزت انقلاب اسلامی، ایستادگی در مقابل دشمنان است و باید با اصرار در برابر دشمن قدرت «نه» گفتن داشته باشیم، افزود: از عزت‌های ما ایستادگی در برابر دشمن است چون روزی که مقاومت در برابر دشمن را از دست بدهیم روز مرگ ما خواهد بود.
غیب پرور با تاکید بر اینکه امروز یمن، لبنان، سوریه و آزادگان عالم، انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند، گفت: امام خمینی(ره) فرمود ما در انتظار رویت خورشید هستیم و ان شاء ا… باشیم و طلوع آن خورشید را ببینیم اما فجر صادق آن خورشید عدالت گستر انقلاب اسلامی است و اکنون به لطف خدا در بین الطلوعین هستیم و بیچاره کسی است که در این زمان در غفلت و خواب باشد.
سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی هم ضمن گرامی داشت دهه فجر گفت :ایام ا… دهه فجر فرصتی برای بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرصتی برای بازخوانی ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از سوی دیگر یادآور ایثارگری و فداکاری ملت ایران برای ایجاد، تثبیت و تحکیم ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
همزمان با ۱۲ بهمن برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور وتمامی شهرستان ها و مراکز بخش های استان مرزی خراسان جنوبی برگزار و تمثال مبارک امام خمینی(ره) گلباران شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*