آخرین خبر :

دستگیری ۵۵ زن و مرد در پارتی شبانه در “بیرجند”

دستگیری ۵۵ زن و مرد
در پارتی شبانه در “بیرجند”
با اقدام قاطع و به موقع پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ۵۵ نفر زن و مرد در پارتی مختلط شبانه در شهرستان بیرجند دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت:با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر این که خانمی با هویت معلوم به همراه همسرش که غیر بومی استان است قصد برگزاری مراسم پارتی مختلط شبانه و اعمال منافی عفت عمومی در شهرستان بیرجند دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. سردار “مجید شجاع” گفت: با تعقیب و مراقبت های انجام شده محل اجرای پارتی در منزلی ویلایی در شهرستان بیرجند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی زن و مرد نامحرم به صورت مختلط با وضعیت حجاب نامتعارف و زننده با خودروهای گرانقیمت جهت اجرای پارتی در این مکان حضور دارند .فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه افزود : مأموران با هماهنگی دادستان استان خراسان جنوبی با تشکیل تیم های عملیاتی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که صدای سیستم های صوتی بسیار بلند است و با توجه به برگزاری پارتی شبانه در ساعات پایانی شب موجب نارضایتی شهروندان شده و با توجه به حجم بالای خودروها و تعداد شرکت کنندگان، محدودیت های ترافیکی در محل ایجاد شده است. سردار شجاع با اشاره به حضور قاضی کشیک در محل افزود: نیروهای انتظامی در عملیات ضربتی به محل اجرای پارتی وارد شدند و تعداد ۳۲ مرد و ۲۳ زن را که با پخش آلات موسیقی و آهنگ بسیار بلند به صورت مختلط در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر کردند و سرباند اصلی برگزار کننده این پارتی به همراه دستیارانش نیز دستگیر شد.وی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی تصریح کرد :با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی با واحدهای صنفی که اقدام به در اختیار قرار دادن آلات موسیقی و صوتی ، دستگاه ایجاد مه و رقص نور و سایر ملزومات برگزاری مراسم پارتی به شهروندان می کنند برخورد قضائی شده و وسایل کشف شده نیز توقیف و محل اجرای پارتی و اماکن صنفی متخلف نیز پلمپ خواهد شد.
نوعروس ۱۷ ساله قاینی قربانی واژگونی پراید شد
️بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محورهای فرعی شهرستان قاین دختری ۱۷ ساله جان خود را از دست داد و راننده و سرنشین خودرو مصدوم شدند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی جرحی در ابتدای جاده”شیرمرغ به سمت بالا”در شهرستان قاین بلافاصله کارشناسان پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. سرهنگ “حسین رضایی” گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید به رانندگی فردی ۲۷ ساله و سرنشینی همسر ۱۷ ساله و مادر زن ۴۰ ساله اش واژگون شده است که مصدومان با اورژانس ۱۱۵به بیمارستان شهداء قاین منتقل شده اند .سرهنگ رضایی علت حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده پراید و حواس پرتی راننده هنگام رانندگی اعلام کرد و گفت : متأسفانه سرنشین ۱۷ ساله خودروی پراید که همسر راننده خودرو بود به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی در صندلی عقب خودرو ، به بیرون پرت شده است و به علت شدت جراحات جان خود را در بیمارستان از دست داد .
۴ مجروح در واژگونی پژو در محور سربیشه_نهبندان
در پی واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۷ محور سربیشه_نهبندان ۴ نفر مجروح شدند. جانشین رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه یک دستگاه پژو ۴۰۵ که از زاهدان عازم بیرجند بود،در کیلومتر ۷ محور سربیشه_نهبندان واژگون شد که در پی آن راننده با سه سرنشین خودرو مجروح شدند که حال دو نفر از مصدومان وخیم اعلام شده است. سرهنگ نیک مرد علت این حادثه را بی احتیاطی راننده به علت عدم توجه به جلو عنوان کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*