آخرین خبر :

حضور دوومیدانی کاران استان در مسابقات کشوری

مسابقات قهرمانی دوومیدانی داخل سالن جوانان کشور برگزار می‌شود که در این ماراتن حدود ۱۶۰ دوومیدانی‌کار طی دیروز و امروز به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آفتاب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. تیم دوومیدانی خراسان جنوبی نیز شامل محمد محمودی، رضا چهاردهی، وحید رمضانی، علی پردلی و احمد جعفری با سرپرستی و مربیگری علی عابدینی هستند.
هفدهمین دوره مسابقات پرورش اندام برگزار شد
هفدهمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی استان با حضور ۸۰ ورزشکار برگزار شد. رئیس هیئت پاورلیفتینگ و پرورش اندام استان با بیان این مطلب گفت: این ۸۰ ورزشکار از شهرستان های بیرجند، فردوس، نهبندان، بشرویه، سربیشه، ایرانشهر و زاهدان در وزن های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد. «محمدپرست» افزود: همچنین در نتایج تیمی در رشته پرورش اندام و بادی کلاسیک به ترتیب تیم های ذوالفقار، هیربد و فولاد مردان و در رشته فیزیک تیم های ایرانیان، تناسب و مالک اشتر مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
برگزاری مسابقات استعدادیابی شنا
مسابقات استعدادیابی و انتخابی تیم شنای شهرستان بیرجند برگزار شد. سرپرست هیئت شنای شهرستان بیرجند با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی با حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مسابقات استعدادیابی برگزار شد. «قربانی نژاد» تصریح کرد که این مسابقات برای آقایان از ساعت۷ تا ۱۰ صبح و بانوان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴ در استخر شهید رضوی نژاد بود. او خاطر نشان کرد که در این طرح استعدادیابی ۱۲۰ شناگر آقا و ۱۳۰ شناگر خانم در رده سنی ۷تا ۱۰ ،۱۰تا۱۲ ، ۱۲تا۱۴ ، ۱۴تا۱۶، ۱۶تا۱۸ و ۱۸تا ۲۴سال در ماده های کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه حضور داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*