تولد میان برف و کولاک

دیروز نوزادی در جاده درمیان میان برف و کولاک متولد شد. اورژانسی ها او و مادرش را نجات دادند. مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام این خبر گفت: ساعت ۳ بامداد دیروز درخواست امدادرسانی به مادر باردار ۲۲ ساله ای در روستایی کوهستانی و صعب العبور از توابع شهرستان درمیان به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
دکتر دلخروشان افزود: بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گزیک به روستای دادران اعزام شد که به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر چندین بار آمبولانس در میان برف و کولاک گرفتار شد .سپس با سختی کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار حاضر شدند.
وی ادامه داد: در مسیر انتقال مادر باردار به بیمارستان مراحل زایمان آغاز و زایمان به صورت اورژانسی با موفقیت در آمبولانس انجام شد و مادر و نوزاد پسر با وضعیت مناسب به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) درمیان منتقل شدند.مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در ادامه از آمادگی این مرکز در طرح زمستانی خبر داد و افزود: در این طرح همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده‌باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران خواهند بود.به گفته دلخروشان ۶۵ پایگاه اورژانس شامل۵۲ پایگاه جاده ای ،۱۳ پایگاه شهری و دو پایگاه هوایی با بهره گیری از تجهیزات کامل آماده هر گونه خدمت رسانی می باشند.
وی اظهار کرد:تعداد ۴۰۰ نفر از پرسنل تخصصی فوریت‌های پزشکی با ۱۱۷ دستگاه آمبولانس،دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*