بیرجند، میزبان همایش بین المللی امام روح ا…

اولین همایش بین المللی نهضت جهانی حضرت امام روح ا… ۲۶ بهمن امسال در بیرجند برگزار می شود.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گفت: این همایش در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت جبهه مردمی و دوستداران انقلاب برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام نوری افزود: فعالان و مبلغان کشورهایی از جمله نیجریه، یمن، کشمیر هند، آذربایجان، سوریه، افغانستان و پاکستان حضور خواهند یافت.وی گفت: این همایش ۲۶ بهمن و با رویکرد مسجد هسته مقاومت و با شعار وحدت ، مقاومت و آزادی قدس شریف در بیرجند برگزار می شود. رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان هدف اصلی این همایش را تبیین تفکر امام خمینی(ره) و آرمان های او در خصوص استکبارستیزی و ایجاد همگرایی بین کشورهای اسلامی عنوان کرد.
رئیس حوزه هنری استان هم با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش نمایش تاثیر تفکر و اندیشه امام(ره) در انقلاب اسلامی و انتقال تجربیات انقلاب است، گفت: باید همواره خود را قسمتی از زنجیره جهان مقاومت بدانیم و از جهان اسلام جدا نباشیم.

کریمیان با بیان اینکه برگزاری کارگاه های تخصصی و استفاده از تجربیات مبلغین و فعالین جهان اسلام در حوزه مساجد از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود، عنوان کرد: مستند بین المللی در مسیر پاکی ها نیز با همکاری اداره کل اوقاف، حوزه هنری استان و فعالین کشور پاکستان تولید شده نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*